hjælp til numse og bryst salve ? ? ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Princesspigen

jeg har for lang tid siden haft en debat med hvilke ting jeg sku købe og have hjemme og sådan..

der var flere bud på hvilke numse salve jeg sku købe til den lille, og flrer bud på hvilke salve jeg sku købe til mine egne bryster og have hjemme..

men da jeg har 300 siden med debat indlæg og ikke kan huske hvad den debat hed beder jeg jer hjælpe igen...   

hvilke salver skal jeg købe ? hvad virkede/virker for jer ? ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Missq4

Princesspigen skriver:

jeg har for lang tid siden haft en debat med hvilke ting jeg sku købe og have hjemme og sådan..

der var flere bud på hvilke numse salve jeg sku købe til den lille, og flrer bud på hvilke salve jeg sku købe til mine egne bryster og have hjemme..

men da jeg har 300 siden med debat indlæg og ikke kan huske hvad den debat hed beder jeg jer hjælpe igen...   

Pantothenol salve er helt super begge mine bør fik meget rød mås når de fik tænder den ene så slemt at han fik små bylder jeg det her savle tog det meget hurtig og er super til brystvorter også

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

Princesspigen skriver:

Jeg har aldrig brugt creme til drengens numse. Istedet har vi føntørret ham

Anmeld

7. september 2012

Alexander&Lærke

Jeg hat haft 2 gode salver da min pige var lille, ja den ene bruge vi da endnu... Babysalven hedder noget med bentahol og er fra bl. matas super dejlig salve... Der er også en tjæresalve fra apoteket som hedder inytol den er også super, bare svært at smørre ud og så må den kun bruge 3 gange dagl... Der er den fra matas bedre den kan bedre smørres ud og må bruges hele tiden, plejesalve.

Ja til mine brystvorter brugte jeg en lille lilla tube som ned noget med lanishol sådan en vaseline agtig salve, den synets jeg var god, den kunne også bruge til røde numser.

Undskuld men jeg bare en nar til med de navne... måske nogle kan hjælpe med de helt rigtige, mine er sådan ca navne...

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Missq4 skriver:

Pantothenol salve er helt super begge mine bør fik meget rød mås når de fik tænder den ene så slemt at han fik små bylder jeg det her savle tog det meget hurtig og er super til brystvorter også

så det er altså en 2-1 salve.. hvor fås den og ved du hvilke pris klassen den ligger i ?

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

HeXeri skriver:

Jeg har aldrig brugt creme til drengens numse. Istedet har vi føntørret ham

føntørret ?

spørger måske dumt men hvordan virker det på en rød numse ?  

Anmeld

7. september 2012

MortilCilas

Princesspigen skriver:

Jeg brugte intet bryst salve da jeg ingen problemer havde. Og numsesalve til Cilas har jeg fornylig købt noget alovera spray hvor der også er zink i.

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

MortilCilas skriver:

Jeg brugte intet bryst salve da jeg ingen problemer havde. Og numsesalve til Cilas har jeg fornylig købt noget alovera spray hvor der også er zink i.

spray, det lyder smart..  

hvor købes det og hvad koster det ca ?  

Anmeld

7. september 2012

Missq4

så det er altså en 2-1 salve.. hvor fås den og ved du hvilke pris klassen den ligger i ?

kan fåes på apoteket og jeg kan ikke huske hvad den koster jeg har altid købt den store og den holder virkelig længe og ja det er en to i en jeg fik det råd af min sp da jeg ammede den første og har været super glad for den

Anmeld

7. september 2012

MissTas

Princesspigen skriver:

her er apotekets baby salve til numsen bare fantastisk..

annastacia har aldrig rød og træls numse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.