Åh den hospitalstaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

MMOGM

spj skriver:

Åh hvor kan jeg godt følge dig. Jeg har 14 dage endnu og kan heller ikke tage mig sammen. Tænker hver dag, at det kan jeg da lige gøre i morgen og har ikke fået det gjort endnu.

Har dog pakket storesøsters taske, så den er klar til hun skal hjem til mormor og morfar og være.

Synes det er så svært hvad jeg skal putte i min og lillebrors taske. Vi bliver jo alligevel sparket ud med det samme, så hvor meget behøver man lige at ha med.

Når ja, flergangs fødende sender de jo forholdsvis hurtigt hjem. Jeg er dog førstegangs fødende, og jeg må blive i 2 dage  Men syntes det er svært hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Princesspigen

Mikkala91 skriver:

Nej man kan jo ikke pakke det hele, jeg bruger meget mit træningstøj  Så det kan jeg ikke rigtig pakke ned endnu

nej lige precis  

Anmeld

8. september 2012

pemiro

Mikkala91 skriver:

Ja det er ellers ret imponerende  Hihi

Jeg tror jeg pakker min på tirsdag når der er en uge til termin 

God ide.
Kan ikke anbefale at vente, medmindre dine veer kommer til at føles som mine gjorde
Kunne forestille mig at hvis de gør mega nas, så kan man ikke pakke.. Så go ide at få pakket før tid

Anmeld

8. september 2012

CamillaSoefelt

pemiro skriver:

Jeg kunne heller ikke tage mig sammen...
Så her blev den pakket ti min før vi kørte på fødegangen
Og vi fik da alligevel alt med, ret imponerende hehe

Præcis det samme her;-)! Menden løb rundt efter det hele, hihi. Godt gået at huske det hele på under ti min med en skrigende kvinde i den anden ende;0)!

Anmeld

8. september 2012

pemiro

CamillaSoefelt skriver:

Præcis det samme her;-)! Menden løb rundt efter det hele, hihi. Godt gået at huske det hele på under ti min med en skrigende kvinde i den anden ende;0)!

Hehe godt gået af din mand
Jeg kunne heldigvis kun mærke mine veer som menssmerter så jeg tog det stille og roligt, for "havde jo ikke veer, det gjorde jo ikke ondt" tænkte jeg meeeen je blev klogere hehe

Anmeld

9. september 2012

K&S

Mikkala91 skriver:

Ja, på trods af at jeg har termin om 11dage, så kan jeg simpelthen ikke tage mig sammen til at pakke den taske til hospitalet! 

Jeg tror lidt at det er fordi det er så uvirkeligt for mig, at jeg har termin lige rundt om hjørnet.

Men alle jeg snakker med siger jeg skal pakke tasken, for man ved jo aldrig om han kommer før. Det vil jeg også give dem ret i, men for dælen altså.

Er der andre der ikke kan tage sig sammen? 

Jeg fik først pakket tasken, da vandet gik og manglede ikke noget :-)

Anmeld

9. september 2012

MMOGM

K&S skriver:

Jeg fik først pakket tasken, da vandet gik og manglede ikke noget :-)

Så tror jeg ikke jeg behøver bekymre mig så meget hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.