Åh den hospitalstaske!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. september 2012

MMOGM

Ja, på trods af at jeg har termin om 11dage, så kan jeg simpelthen ikke tage mig sammen til at pakke den taske til hospitalet! 

Jeg tror lidt at det er fordi det er så uvirkeligt for mig, at jeg har termin lige rundt om hjørnet.

Men alle jeg snakker med siger jeg skal pakke tasken, for man ved jo aldrig om han kommer før. Det vil jeg også give dem ret i, men for dælen altså.

Er der andre der ikke kan tage sig sammen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

christina92

Mikkala91 skriver:

Ja, på trods af at jeg har termin om 11dage, så kan jeg simpelthen ikke tage mig sammen til at pakke den taske til hospitalet! 

Jeg tror lidt at det er fordi det er så uvirkeligt for mig, at jeg har termin lige rundt om hjørnet.

Men alle jeg snakker med siger jeg skal pakke tasken, for man ved jo aldrig om han kommer før. Det vil jeg også give dem ret i, men for dælen altså.

Jeg er snart færdig med at pakke min  Efter vi blev noget forskrækkede med at lillepigen måske ikke trives i maven, blev ALT gjort klar.

Men kan GODT sætte mig ind i følelsen af at det virker så uvirkeligt at man er nået dertil hvor fødslen kan starter hvornår det skal være.

Men få nu pakket den taske  Bliver træls at gøre med veer

Anmeld

8. september 2012

MMOGM

christina92 skriver:

Jeg er snart færdig med at pakke min  Efter vi blev noget forskrækkede med at lillepigen måske ikke trives i maven, blev ALT gjort klar.

Men kan GODT sætte mig ind i følelsen af at det virker så uvirkeligt at man er nået dertil hvor fødslen kan starter hvornår det skal være.

Åh det kan jeg godt se, så er det rart at den står klar 

Ja, jeg må nok hellere pakke den 

Anmeld

8. september 2012

MMOGM

christina92 skriver:

Åh det kan jeg godt se, så er det rart at den står klar 

Ja, jeg må nok hellere pakke den 

Anmeld

8. september 2012

pemiro

Mikkala91 skriver:

Jeg kunne heller ikke tage mig sammen...
Så her blev den pakket ti min før vi kørte på fødegangen
Og vi fik da alligevel alt med, ret imponerende hehe

Anmeld

8. september 2012

Princesspigen

Mikkala91 skriver:

jeg har godt nok 5 uger igen, men flere er allerede efter mig med at få pakket en taske

men selv om jeg har fået hjælp til det, syndes jeg stadig det er svært at finde ud af hvad der skal i tasken, og noget af tøjet fx bruger jeg næsten dagligt så kan det jo ikke ligge i tasken sammentidig

Anmeld

8. september 2012

spj

Åh hvor kan jeg godt følge dig. Jeg har 14 dage endnu og kan heller ikke tage mig sammen. Tænker hver dag, at det kan jeg da lige gøre i morgen og har ikke fået det gjort endnu.

Har dog pakket storesøsters taske, så den er klar til hun skal hjem til mormor og morfar og være.

Synes det er så svært hvad jeg skal putte i min og lillebrors taske. Vi bliver jo alligevel sparket ud med det samme, så hvor meget behøver man lige at ha med.

Anmeld

8. september 2012

MMOGM

pemiro skriver:

Jeg kunne heller ikke tage mig sammen...
Så her blev den pakket ti min før vi kørte på fødegangen
Og vi fik da alligevel alt med, ret imponerende hehe

Ja det er ellers ret imponerende  Hihi

Jeg tror jeg pakker min på tirsdag når der er en uge til termin 

Anmeld

8. september 2012

MMOGM

Princesspigen skriver:

jeg har godt nok 5 uger igen, men flere er allerede efter mig med at få pakket en taske

men selv om jeg har fået hjælp til det, syndes jeg stadig det er svært at finde ud af hvad der skal i tasken, og noget af tøjet fx bruger jeg næsten dagligt så kan det jo ikke ligge i tasken sammentidig

Nej man kan jo ikke pakke det hele, jeg bruger meget mit træningstøj  Så det kan jeg ikke rigtig pakke ned endnu

Anmeld

8. september 2012

Lullaby

Har aldrig haft en  Jeg har haft en pusletaske med til tøj til bebsen men aldrig en taske til mig. Det har jeg taget sådan på gefühl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.