38 dage tilbage!!! :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. september 2012

Ønskebarnet12

Så mangler der sku kun 38 dage tilbage + - :-) jeg håber sådan at jeg føder i uge 38 er så utålmodig, vil bare så gerne holde min lille bamse i armene, er så spændt på hvem han ligner, og mon han har hår på hovedet hihi..;-) 

Nu mangler jeg bare at få købt 

Tremmeseng, madras,

Dyne, pude, 

Sengebetræk/sæt

Sengerand,

Pusletaske, 

Brystpumper, 

Jeg tænker lidt skal jeg købe en legetæppw nu, eller vente til han er lidt over en måned, ? Jeg har hellere ikke fået købt rigtig legetøj, kun de der strømper og armbånd med bamser på fra lamaze.. Hvor meget havde i købt?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Så mangler der sku kun 38 dage tilbage + - :-) jeg håber sådan at jeg føder i uge 38 er så utålmodig, vil bare så gerne holde min lille bamse i armene, er så spændt på hvem han ligner, og mon han har hår på hovedet hihi..;-) 

Tremmeseng, madras,

Dyne, pude, 

Sengebetræk/sæt

Sengerand,

Pusletaske, 

Brystpumper, 

Jeg tænker lidt skal jeg købe en legetæppw nu, eller vente til han er lidt over en måned, ? Jeg har hellere ikke fået købt rigtig legetøj, kun de der strømper og armbånd med bamser på fra lamaze.. Hvor meget havde i købt?  

Vi havde en del legetøj til Oscar , men har skåret meget ned på det .. Det er slet ikke nødvendigt lige når de blir født

Legetæppe er nødvendigt syns jeg .. Det har vi også klar parat

Anmeld

7. september 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Tremmeseng, madras,

Dyne, pude, 

Sengebetræk/sæt

Sengerand,

Pusletaske, 

Brystpumper, 

Og pude behøver de jo ikke de første 3 år

Anmeld

7. september 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Og pude behøver de jo ikke de første 3 år

Super!! Det rart at få lidt hjælp af jer som har født før, jeg gider bare ikke købe meget legetøj og så vide eller ligge mærke til det unødvendigt senere men nu skal det hellere ikke være sådan at han slet intet ha, jeg må ud og se på legetæpper fra babysam, synes de har et stort udvalg 

Jeg er rigtig bange for den lille bliver helt flad i baghovedet:-p tænkte lidt at købe en hjertepudee, men tænker lidt skal han først bruge den hvis han bliver flad i hovedet eller fra start af?

Anmeld

7. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg tænker lidt , hvorfor købe en bryst pumpe før du har født ?? Jeg personligt købte først min efter og var kun fordi jeg ikke kunne mætte ham så måtte se hvor meget mælk jeg havde .. jeg Synes i hvertfald du skal spare de penge til efter du har født og ser hvordan amningen går , med mindre du kun vil malke ud ..

Der udover synes jeg du skal købe et legetæppe det er så dejligt og have , og så bare en smule legetøj . Vi havde selv alt for meget af det Jeg selv vil ud og se om jeg kan finde nyt legetæppe den her gang

Du skal ikke bruge pude i starten . Og det med at købe en hjerte pude synes jeg heller ikke du skal gøre før end han er flad . Måske han slet ikke bliver det . Vi havde ikke problemet ..

SÅ tænker jeg skal han sove i lift til at starte med . ELler ??/for du behøver jo ikke købe sengerend nu hvis ikke han skal bruge sengen nu .

JA var bare lidt gode råd fra mig

Anmeld

7. september 2012

morethanperfect

Ønskebarnet12 skriver:

Super!! Det rart at få lidt hjælp af jer som har født før, jeg gider bare ikke købe meget legetøj og så vide eller ligge mærke til det unødvendigt senere men nu skal det hellere ikke være sådan at han slet intet ha, jeg må ud og se på legetæpper fra babysam, synes de har et stort udvalg 

Jeg er rigtig bange for den lille bliver helt flad i baghovedet:-p tænkte lidt at købe en hjertepudee, men tænker lidt skal han først bruge den hvis han bliver flad i hovedet eller fra start af?

Jeg havde ikke en til Oscar og han blev ikke flad ..

Syns ikke det er nødvendigt .. Det er jo langt fra alle der blir flade

Anmeld

9. september 2012

Ønskebarnet12

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg tænker lidt , hvorfor købe en bryst pumpe før du har født ?? Jeg personligt købte først min efter og var kun fordi jeg ikke kunne mætte ham så måtte se hvor meget mælk jeg havde .. jeg Synes i hvertfald du skal spare de penge til efter du har født og ser hvordan amningen går , med mindre du kun vil malke ud ..

Der udover synes jeg du skal købe et legetæppe det er så dejligt og have , og så bare en smule legetøj . Vi havde selv alt for meget af det Jeg selv vil ud og se om jeg kan finde nyt legetæppe den her gang

Du skal ikke bruge pude i starten . Og det med at købe en hjerte pude synes jeg heller ikke du skal gøre før end han er flad . Måske han slet ikke bliver det . Vi havde ikke problemet ..

SÅ tænker jeg skal han sove i lift til at starte med . ELler ??/for du behøver jo ikke købe sengerend nu hvis ikke han skal bruge sengen nu .

JA var bare lidt gode råd fra mig

Tak tak for svar jeg har brug for masse råd, jeg ville købe en brystpumper fordi vi tit er på besøg hos venner/veninder og vi alle sidder i samme rum, så har det ikke så godt med at tag mit bryst ud foran alle:-p den med puden venter jeg og ser om han overhovedet får en flad hoved, måske er vi så heldig at han ligger sig til side mest :-p 

Anmeld

9. september 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Tak!!:-) så må jeg hellere vente og se om vores lille bamse bliver flad eller ej

Anmeld

9. september 2012

Ønskebarnet12

morethanperfect skriver:

Tak!!:-) så må jeg hellere vente og se om vores lille bamse bliver flad eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.