8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Lige præcis! Har selv en lille bestemt dame (8 mdr den 25) som er begyndt at vågne ved 3 tiden og vil op og lege.. Gaaab

Hahahaha - det var lige der at drengen begyndte at vågne. Jeg var så træt til sidst jeg begyndte at se syner. Og fik mig selv bildt ind at han da var MØB barn som min lillesøster

Lægen - der har 6(!!) børn - hygger sig stadig med minderne om dét besøg. Jeg hopper aldrig i den fælde igen og drengen ved det

Den er bare så svær at gennemskue, det er lige inden de for alvor begynder at kommunikere med deres verden for alvor, men de kan nok til at give den dårlige samvittighed et ordentligt spark. Dén sidste får de forfinet som de bliver ældre, men som deres sprog udvikles bliver det heldigvis nemmere at få dem til at forstå at de altså skal sove indtil vækkeuret ringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Hahahaha - det var lige der at drengen begyndte at vågne. Jeg var så træt til sidst jeg begyndte at se syner. Og fik mig selv bildt ind at han da var MØB barn som min lillesøster

Lægen - der har 6(!!) børn - hygger sig stadig med minderne om dét besøg. Jeg hopper aldrig i den fælde igen og drengen ved det

Den er bare så svær at gennemskue, det er lige inden de for alvor begynder at kommunikere med deres verden for alvor, men de kan nok til at give den dårlige samvittighed et ordentligt spark. Dén sidste får de forfinet som de bliver ældre, men som deres sprog udvikles bliver det heldigvis nemmere at få dem til at forstå at de altså skal sove indtil vækkeuret ringer.

Jeg er godt nok også bare træt, og lige om lidt skal jeg have formiddagslur! Ida er i DP  

Jeg valgte at stå op der klokken 3 mens jeg kæmpede videre med at få hende til at sove. Så indtil videre har det ikke lykkedes hende at komme op og lege!  

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Jeg er godt nok også bare træt, og lige om lidt skal jeg have formiddagslur! Ida er i DP  

Jeg valgte at stå op der klokken 3 mens jeg kæmpede videre med at få hende til at sove. Så indtil videre har det ikke lykkedes hende at komme op og lege!  

Den er bare hård den kamp. Heldigvis er de ikke helt dumme, alle børn vil finde ud af det er meget bedre at sove end at skændes med mor..

Du får lige en  og go' lur

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Den er bare hård den kamp. Heldigvis er de ikke helt dumme, alle børn vil finde ud af det er meget bedre at sove end at skændes med mor..

Du får lige en  og go' lur

Den er nemlig rigtig hård. Jeg ligner pt en omvandrende zombie :-) Først troede jeg det var fordi hun var sulten så jeg skiftede hendes mme-natflaske ud med vælling - og det hjalp ikke en disse  

Tak for kram :-) 

Anmeld

7. september 2012

modesty

Jeg ville ikke give vand, men sut. Da min dreng begyndte at vågne hver anden time hver nat da han var 4 mdr. ammede jeg ham konsekvent kun 1 gang om natten. Og han har altid forstået at sådan var det bare, så han har aldrig brokket sig. Hvilket i min bog er et klart bevis på at det ikke drejer sig om sult (for min dreng i hvert fald).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.