8 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. september 2012

de-wett

Heej alle i søde mennesker herinde
Nu har jeg ikke været herinde rigtig rigtig længe men har virkelig brug for jeres hjælp .

Min datter på 8 måneder nægter a sove om natten . Hun er vågen hver halve time
Hun får 50ml vælling blandet med 100ml mælk kl 8 og falder til ro . Omkring kl 10 vågner hun og får en omgang mere .
Og derfra køre den faktisk på hver halve time . ( hun får kun md hver anden da jeg syntes alt andet lyder helt vild)

Nogle gode råd til hvordan jeg ka få hende til a putte ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Joan ( Smallie )

er hun ked når hun vågner? For sådan lige kunne det godt lyde som om det er øre der gør ondt. Så det tror jeg nok jeg ville starte med at få ligget på.

Det kan jo ikke passe at et barn på 8 måneder mener det skal spise hver halve time. Har hun altid været dårlig til at sove?

Anmeld

7. september 2012

L&V

de-wett skriver:

Heej alle i søde mennesker herinde
Nu har jeg ikke været herinde rigtig rigtig længe men har virkelig brug for jeres hjælp .

Min datter på 8 måneder nægter a sove om natten . Hun er vågen hver halve time
Hun får 50ml vælling blandet med 100ml mælk kl 8 og falder til ro . Omkring kl 10 vågner hun og får en omgang mere .
Og derfra køre den faktisk på hver halve time . ( hun får kun md hver anden da jeg syntes alt andet lyder helt vild)

Nogle gode råd til hvordan jeg ka få hende til a putte ?

For mig lyder det som om hun har fået den vane at man skal spise om natten. Så jeg ville stoppe det og tilbyde vand i stedet også sørge for der er godt med mad i maven.. Når hun vågner skal hun ikke andet end og puttes igen. ikke tages op eller noget med mindre hun er meget ked af det

Anmeld

7. september 2012

de-wett

Har prøvet det med vand og hun vækker sku hele hytten når hun finder ud af det
Hun er en meget bestemt dame , men tror jeg vil give det et forsøg mere i nogle uger og prøve om det ikke vender
Mange tak for rådet

Anmeld

7. september 2012

de-wett

Hun ligger højt med hovedet netop hvis det var ørene , dette er blevet tjekket og der er intet galt

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

de-wett skriver:

Hun er en meget bestemt dame , men tror jeg vil give det et forsøg mere i nogle uger og prøve om det ikke vender
Mange tak for rådet

Hun protesterer jo over du er så fræk at bestemme hvad hun skal lave om natten? 

Det lyder også her, som om hun er blevet vant til at natten kan bruges på at mor kommer og hygger lidt, får sig en lille snack. Vaskeægte kvalitetstid med mors fulde opmærksomhed

Anmeld

7. september 2012

Rebecca55

de-wett skriver:

Mange tak for rådet

Vi gjorde det samme med vand og som du siger så bliver de stik tosset, MEN du er nød til at holde ved. For det tager nogle dage at vænne hende af med flasken om natten, men det er kampen værd.

Det er SÅ vigtigt du finder en helt fast måde at gøre tingene på og ikke bryde mynsteret, uanset hvor meget hun vil have sin vilje. Det lyder hårdt, men husk at det er dig der ved hvad dit barn har brug for og det er søvn.

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Hun protesterer jo over du er så fræk at bestemme hvad hun skal lave om natten? 

Det lyder også her, som om hun er blevet vant til at natten kan bruges på at mor kommer og hygger lidt, får sig en lille snack. Vaskeægte kvalitetstid med mors fulde opmærksomhed

Jeg er enig  

Anmeld

7. september 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Jeg er enig  

Og vi ved det fordi vi selv vadede lige ind i den fælde

De snedige de små.....

Anmeld

7. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Og vi ved det fordi vi selv vadede lige ind i den fælde

De snedige de små.....

Lige præcis! Har selv en lille bestemt dame (8 mdr den 25) som er begyndt at vågne ved 3 tiden og vil op og lege.. Gaaab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.