Nogen der kender en som tager ud til bryllupper og synger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Millebasse

Som nogen af jer nok ved skal jeg giftes d. 30.maj og jeg havde arrangeret at der kom en pige og sang en sang for min mand under middagen, men hun har pludselig sprunget fra og nu står jeg så her helt lost.....!!

Tænkte om der måske var nogen som kendte en som tog ud til bryllupper og synger en enkelt sang uden at koste en bondegård???

Er en smule desperat....

Camilla - som også er en smule desperat over at hendes kjole endnu ikke er færdig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Ny mor

Æv, hvor træls, så tæt op til brylluppet  Kender desværre ikke nogle selv, men tænkte hvad med kor/musik-skole i den by du bor i? Mon ikke der var en god solosanger, der godt ville tjene lidt penge?
Birgitte,

Anmeld

19. maj 2009

Loggidut

Nej...men jeg vil da gøre forsøget med at google det for dig, desuden vil jeg forsøge at holde mine ører åbne for mulige emner...

hvad med at hyre Astrid eller BM...tag ikke fejl, de damer har sørme rigtig god sangstemme!

Anmeld

20. maj 2009

Grynt

Ja, jeg gør, nemlig min mand  Han er faktisk proff musiker. Men send mig en note om hvad du vil have/ønsker og jeg skal se hvad der kan gøres

Kh Tina

Anmeld

20. maj 2009

ivfmarie

Hvis du har 45.000 (eller deromkring ), så kan du få Alex til at synge.. det kender jeg én der gjorde - og det havde været en fantastisk oplevelse! Hun havde fået et knus af ham og alt muligt.. tænk, og hende kender jeg ...

Pjat... Jeg vil da klart foreslå at falder på knæ for en af vore egne sanglærker??

Pøj pøj.

Marie

Anmeld

20. maj 2009

Tut

ivfmarie skriver:

Hvis du har 45.000 (eller deromkring ), så kan du få Alex til at synge.. det kender jeg én der gjorde - og det havde været en fantastisk oplevelse! Hun havde fået et knus af ham og alt muligt.. tænk, og hende kender jeg ...

Pjat... Jeg vil da klart foreslå at falder på knæ for en af vore egne sanglærker??

Pøj pøj.

Marie

Hende gad jeg også godt kende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.