Nu med alle fødselsdag, budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Vi bruger ikke super mange penge på gaver i år da vi tænker at det ikke har den store betydning for hende i år. Så hun får en cykel til 250,- og lidt køkken ting til 50,-.. Vi bliver 25 mennesker til hendes fødselsdag så tænker hun får gaver nok

Årh jaaaaaer 25 mennesker! Det var mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Årh jaaaaaer 25 mennesker! Det var mange

Yes sir også på en MANDAGHar så os været så smart og tænkt at vi jo da skal ha tøsens livet frikadeller.. Ved ikke lige hvad jeg har tænkt på

Anmeld

9. september 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Yes sir også på en MANDAGHar så os været så smart og tænkt at vi jo da skal ha tøsens livet frikadeller.. Ved ikke lige hvad jeg har tænkt på

Hehe ja good luck Vi holder det på lørdag... 9 pers og lasagne, som er Williams livret, heldigvis

Anmeld

10. september 2012

TrineMine86

twinny skriver:

Jamen jeg har købt en MASSE legetøj.  Jeg kunne ikke stoppe igen. Så røg det op på 1600 kr. + de har fået tøj får 3000 kr i denne her måned. (regnsæt, termosæt og flyverdragter) Åhhh jeg håber de kan passe str 80 her efteråret termosæt og 86 i flyverdragt til vinter. 

Så overvejer at gemme noget til jul. 

hehe - det er så typisk os mødre

ja jeg ville nok også gemme noget af legetøjet til jul

vi har som sådan ikke noget budget, men regner med at vi køber for en 500, de får SA MANGE gaver fra familien ved jeg

uhh har du prøvet flyverdragten på dem? og hvilket mærke har du købt? jeg blev mega overrasket over hvor store de flyverdragter er, troede jeg skulle have den i 86 eller 92, men han passede kun en i str 80 og ekpedienten sagde at han endelig ikke måtte få den større, da han ellers ville svømme helt væk i den (nu er det godt nok også en reima og de er vidst lidt store i str) men har alligevel en stor dreng på 85 cm og 12 kg som bruger str 86/92 i alm tøj.

Anmeld

10. september 2012

Kofoed.

Her bliver der ingen fødselsdags gave, så onde er vi, hverken dåbs eller et års gave for hun, til gengæld for hun alt hvad hun mangler ellers, tøj, legetøj osv løbende og store ting har hun alligevel ikke glæde af endnu. Og hun bliver bestemt ikke snydt, hun for maser af nye ting, nu hvor jeg flytter, så det går vist lige op. Til jul for hun for omkring 500 kr tilsammen fra mig og Peter, vi kan bare ikke blive enige om, hvad det lige skal være endnu.

Anmeld

11. september 2012

twinny

TrineMine86 skriver:

hehe - det er så typisk os mødre

ja jeg ville nok også gemme noget af legetøjet til jul

vi har som sådan ikke noget budget, men regner med at vi køber for en 500, de får SA MANGE gaver fra familien ved jeg

uhh har du prøvet flyverdragten på dem? og hvilket mærke har du købt? jeg blev mega overrasket over hvor store de flyverdragter er, troede jeg skulle have den i 86 eller 92, men han passede kun en i str 80 og ekpedienten sagde at han endelig ikke måtte få den større, da han ellers ville svømme helt væk i den (nu er det godt nok også en reima og de er vidst lidt store i str) men har alligevel en stor dreng på 85 cm og 12 kg som bruger str 86/92 i alm tøj.

Åhhhh nej. Det må du ikke sige, da den er stadigvæk stor til dem. Men tænker der går et par måneder før de skal bruge dem. og hvis de skal have termosæt inden under.

Anmeld

11. september 2012

twinny

Mange tak, tøser .

jeg tror jeg gemmer lidt til jul.

Anmeld

11. september 2012

TrineMine86

twinny skriver:

Åhhhh nej. Det må du ikke sige, da den er stadigvæk stor til dem. Men tænker der går et par måneder før de skal bruge dem. og hvis de skal have termosæt inden under.

det kommer jo også an på hvilket mærke du har købt dem i? Tror Reima er STORE i str.

ekspedienten sagde at når de have dragten på og du rejste dem op på fødderne, så skulle du tage ved dragten oppe ved skulderen og hive den op, og fra deres skuldre til slutningen af dragten skulle omkring 5-8 cm og så skulle de passe dem hele vinteren, der måtte ikke være mere, da de så ikke ville kunne bevæge sig frit rundt uden at vælte/svømme væk..

men hvis de er alt for store, så kan i vel stadig nå at bytte dem til nogle mindre eller?

Anmeld

11. september 2012

twinny

TrineMine86 skriver:

det kommer jo også an på hvilket mærke du har købt dem i? Tror Reima er STORE i str.

ekspedienten sagde at når de have dragten på og du rejste dem op på fødderne, så skulle du tage ved dragten oppe ved skulderen og hive den op, og fra deres skuldre til slutningen af dragten skulle omkring 5-8 cm og så skulle de passe dem hele vinteren, der måtte ikke være mere, da de så ikke ville kunne bevæge sig frit rundt uden at vælte/svømme væk..

men hvis de er alt for store, så kan i vel stadig nå at bytte dem til nogle mindre eller?

Ja, men de er nogle tykke børn om maven.  Og da jeg prøvede dem på dem, så passede de fint i skridtet og længden fra skridt til skulder. Det var kune længden på armen og benene der var for store. ( altså det var det andet også nu, men ikke om 1½ - to måneder.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.