Nu med alle fødselsdag, budget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. september 2012

twinny

Hej tøser.

Hvad hedder jeres gave budget til jeres skønne unger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

HeidiØ

twinny skriver:

Hej tøser.

Hvad hedder jeres gave budget til jeres skønne unger.

Uuuh vi havde ik rigtig noget - men vi har lige holdt bryllup, så vi har brugt en maaaasse penge på det! Hehe!

Men vi endte alligevel op med at bruge 500 kr til Williams gave. Vinterjakke og en brandbil

Anmeld

7. september 2012

twinny

HeidiØ skriver:

Uuuh vi havde ik rigtig noget - men vi har lige holdt bryllup, så vi har brugt en maaaasse penge på det! Hehe!

Men vi endte alligevel op med at bruge 500 kr til Williams gave. Vinterjakke og en brandbil

okay. tak for svaret.

Anmeld

7. september 2012

HeidiØ

twinny skriver:

okay. tak for svaret.

Selvtak  .. Nu hvor du har twins så er det nok osse lidt sværere med budgettet! Sys det er dyrt nok med én! Hvad har I tænkt på at gi dem?

Anmeld

7. september 2012

sabrina89

Vi har ikke noget fast budget, da vi køber det når vi falder over noget vi synes hun skal ha. Men vi købte for ca. 500 en scooter + anhænger

Anmeld

7. september 2012

twinny

HeidiØ skriver:

Selvtak  .. Nu hvor du har twins så er det nok osse lidt sværere med budgettet! Sys det er dyrt nok med én! Hvad har I tænkt på at gi dem?

Jamen jeg har købt en MASSE legetøj.  Jeg kunne ikke stoppe igen. Så røg det op på 1600 kr. + de har fået tøj får 3000 kr i denne her måned. (regnsæt, termosæt og flyverdragter) Åhhh jeg håber de kan passe str 80 her efteråret termosæt og 86 i flyverdragt til vinter. 

Så overvejer at gemme noget til jul. 

Anmeld

7. september 2012

twinny

sabrina89 skriver:

Vi har ikke noget fast budget, da vi køber det når vi falder over noget vi synes hun skal ha. Men vi købte for ca. 500 en scooter + anhænger

okay tak. 

Anmeld

9. september 2012

Ka+Ma=Be

Vi har som sådan ikke haft noget budget, men har til gengæld sparet en hel del penge, da alle hans gaver kom på tilbud, lige som han havde fødselsdag! Så bliver det jo ikke mere perfekt hehe. Så vi endte med at bruge 400 kr på Fisher price syng og lær stol, handy manny værktøjskasse m tilbehør og en telefon fra Fisher price.

Anmeld

9. september 2012

L&V

Vi bruger ikke super mange penge på gaver i år da vi tænker at det ikke har den store betydning for hende i år. Så hun får en cykel til 250,- og lidt køkken ting til 50,-.. Vi bliver 25 mennesker til hendes fødselsdag så tænker hun får gaver nok

Anmeld

9. september 2012

HeidiØ

twinny skriver:

Jamen jeg har købt en MASSE legetøj.  Jeg kunne ikke stoppe igen. Så røg det op på 1600 kr. + de har fået tøj får 3000 kr i denne her måned. (regnsæt, termosæt og flyverdragter) Åhhh jeg håber de kan passe str 80 her efteråret termosæt og 86 i flyverdragt til vinter. 

Så overvejer at gemme noget til jul. 

Hehe ja okay Kender godt det der med at "stop-knappen" ikke fungere på os mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.