Mei tai (bæreslynge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.870 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

BinaMor

fordi jeg har for mange slynger og for lidt penge meget bedre end Babybjørn da en MT støtter over hele baby kroppen, kan bruges både til mave og ryg bæring, man kan endda amme i den og så er den jo super smuk. den har hovedstøtte hvis barnet sku falde i søvn.
 fra ca 4 måneder til barnet ikke bæres mere.

320 kr inkl brevporto- ved forsikret betaler man selv porto. (det finder man ikke billigere)

At bære sit barn..

* Giver et roligt og trygt barn - dit barn føler sig tryg i din favn.

* Hjælper barnet med at udvikle sin balancesans.

* Fremmer den livsnødvendige og stærke tilknytning mellem dig og dit barn.

* Giver dig bevægelsesfrihed.

* Giver dit barn en tryg adgang til den verden, der foregår rundt om dit barn.

* Dit barn integreres i din dagligdag og dine gøremål, det er en værdifuld del af dit barns udvikling.

* At bære dit barn stimulerer produktionen af hormonet
oxytocin hos både dig og dit barn. Det virker beroligende, stimulerer mælkeproduktionen, hjælper på fordøjelsen, modvirker stress, styrker immunforsvaret og gør os mere sociale.

* Når du bærer dit barn, gør du noget aktivt for at undgå, at dit barn får et skævt kranie og et fladt baghoved af at ligge for meget på ryggen.

* Giver dig et godt værktøj til at trøste et ulykkeligt barn. For forældre giver det selvtillid, at man mestrer at få sit barn til at falde til ro.

* Har vist sig at hjælpe for tidligt fødte
med at stimulere vejrtrækning og vækst. Bevægelse og lyden fra den voksnes hjerte hjælper på modningen af det lille barn.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

BinaMor

23. maj 2009

BinaMor

300 inkl porto OG GRATIS GAVE: "mor på høje hæle" ny bog.

Anmeld

24. maj 2009

BinaMor

hooopla

280 inkl gave og porto.

Anmeld

24. maj 2009

Mumto3

Jamen bliver da lige nød til at sige: at en MT bare er en SUPER FED SLYNGE!!!  Køb den, køb den!

(og så blev jeg lige nysgerrig.... er det en kleinsmekker du sælger til den pris? eller linkede du bare for instruktion?)

Anmeld

25. maj 2009

BinaMor

Mumto3 skriver:

Jamen bliver da lige nød til at sige: at en MT bare er en SUPER FED SLYNGE!!!  Køb den, køb den!

(og så blev jeg lige nysgerrig.... er det en kleinsmekker du sælger til den pris? eller linkede du bare for instruktion?)

uha ha nej nej.. så ku jeg ligge mindst 1000 kr oveni prisen.. det bare bare den bedste instruktion jeg lige ku finde. kleinsmekker er kun noget jeg drømmer om. det har jeg ikke råd til endnu desværrede er så smukke..

denne her byttede jeg mig til fra "denlillebiks"

ja og denne er også lækker!  men har 2.. og mangler stofbleer så.. køb someone.. hihi..

uh glemte at skrive man kan vende den om og så er den brun på den anden side. ski smart

Anmeld

28. maj 2009

BinaMor

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.