34+0 og hun ligger stadigvæk i min mave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

Camillos

Lindi skriver:

Jeg har også fået forkølelses sår big time!!jeg plejer som regel kun have det med års mellemrum, men vi har fået vandskade, og kæresten laver hele badeværelset om.. så vi lever uden lokum og bad og er afhængig af familien(det har stået på i over en uge nu). Er tæt på termin så er ved at f spat. Så r da helt sikker på det også er stress relateret dit, når du er bekymret over at gå i fødsel. Det er jo en stor belastning for kroppen med graviditet, stress, hormoner

det kan nemt  være stress så øv! puha ALT DET med.køkkenet lige inden termin lyder heller ikke rART. FORBANDEDE forkølelses sår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Camillos

Camillos skriver:

det kan nemt  være stress så øv! puha ALT DET med.køkkenet lige inden termin lyder heller ikke rART. FORBANDEDE forkølelses sår

hov ikke køkkenet self badeværelset 

Anmeld

7. september 2012

Princesspigen

Camillos skriver:

Så rundede jeg 34+0  og kom hjem fra sygehuset igår, med besked på de 100% aflastning.. men allerede nu Nørj! hvor er det svært at få tiden til at gå og savner virkelig at bevæge mig  synes ikke ligefrem man får det godt af at sidde og ligge en hel dag. Kæresten kommer hjem efter en lang arbejdsdag og vil slappe af, og jeg snakker og snakker løs fordi jeg jeg har brug for selvskab... Puh kan godt forstå han er træt, det er jo ham der må trække hele læsset pt. 

Synes jeg har det pisse varmt om natten pt og om dagen og sveder som en SINDSSYG? andre af jer der oplever det?`Ud over det har jeg nu fået en forkølelsessår på læben som er brudt frem har ikke haft det møg i 5-6 år, tænker lidt om det har været af stress ? 

Nå men har fået en tid på sygehuset på mandag hvor jeg skal op og kigges på for at se om min livmoderhals er uforandret altså 1 cm, eller om den er blevet mindre. 

Lige nu lever jeg på at hver dag for mig og prinsessen er en sejr så længe hun vil blive i min mave.. bare 3 uger endnu ville gøre mig glad.. 

stresser lidt over vi mangler hendes første sæt tøj til hjem fra sygehuset og en sød plysdragt som jeg gerne ville have købt og være med til at vælge.. men pt kan jeg ikke komme ud for en dør.. øv øv 

Århh alle de tanker.. var skide bange for hun ville melde sin ankomst i sødnags/ mandags/tirdags hun skulle gerne komme ud og være fuldbåren. 

ville bare lige komme med en update og lidt ud med alle mine tanker. 

tillykke

kan godt forstå der er mange tanker igang, det er jo ikke rart det er sådan..  men dejligt hun ligger i hulen endnu

den med tøjet, jeg ved godt det ikke er det samme men måske du via billeder og mandens eller en andens hjælp kan være med til ihvætifal at vælge plys dragten  

men hvis det er det eneste du mangler så se tiden an for det ku jo være du ku få lov til lig en hurtig tur i byen efter hospitals besøget eller ligende på mandag..  det er jo ikke meget i mangler så

Anmeld

7. september 2012

nielsen80

Bliv i mors mave lille pus, bare en 3-4 uger endnu!

Kan godt forstå det er hårdt, men prøv at lade vær med at stresse over ugjorde ting. De næste mange måneder, vil der jo være en del du ikke får nået alligevel, så se det som træning og evt. gør brug af netværk( mor, far m.m) og hør om de vil hjælpe lidt, lave mad til fryseren eller andet.

Kæmpe kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.