34+0 og hun ligger stadigvæk i min mave... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Camillos

Så rundede jeg 34+0  og kom hjem fra sygehuset igår, med besked på de 100% aflastning.. men allerede nu Nørj! hvor er det svært at få tiden til at gå og savner virkelig at bevæge mig  synes ikke ligefrem man får det godt af at sidde og ligge en hel dag. Kæresten kommer hjem efter en lang arbejdsdag og vil slappe af, og jeg snakker og snakker løs fordi jeg jeg har brug for selvskab... Puh kan godt forstå han er træt, det er jo ham der må trække hele læsset pt. 

Synes jeg har det pisse varmt om natten pt og om dagen og sveder som en SINDSSYG? andre af jer der oplever det?`Ud over det har jeg nu fået en forkølelsessår på læben som er brudt frem har ikke haft det møg i 5-6 år, tænker lidt om det har været af stress ? 

Nå men har fået en tid på sygehuset på mandag hvor jeg skal op og kigges på for at se om min livmoderhals er uforandret altså 1 cm, eller om den er blevet mindre. 

Lige nu lever jeg på at hver dag for mig og prinsessen er en sejr så længe hun vil blive i min mave.. bare 3 uger endnu ville gøre mig glad.. 

stresser lidt over vi mangler hendes første sæt tøj til hjem fra sygehuset og en sød plysdragt som jeg gerne ville have købt og være med til at vælge.. men pt kan jeg ikke komme ud for en dør.. øv øv 

Århh alle de tanker.. var skide bange for hun ville melde sin ankomst i sødnags/ mandags/tirdags hun skulle gerne komme ud og være fuldbåren. 

ville bare lige komme med en update og lidt ud med alle mine tanker. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Bak

Camillos skriver:

Så rundede jeg 34+0  og kom hjem fra sygehuset igår, med besked på de 100% aflastning.. men allerede nu Nørj! hvor er det svært at få tiden til at gå og savner virkelig at bevæge mig  synes ikke ligefrem man får det godt af at sidde og ligge en hel dag. Kæresten kommer hjem efter en lang arbejdsdag og vil slappe af, og jeg snakker og snakker løs fordi jeg jeg har brug for selvskab... Puh kan godt forstå han er træt, det er jo ham der må trække hele læsset pt. 

Synes jeg har det pisse varmt om natten pt og om dagen og sveder som en SINDSSYG? andre af jer der oplever det?`Ud over det har jeg nu fået en forkølelsessår på læben som er brudt frem har ikke haft det møg i 5-6 år, tænker lidt om det har været af stress ? 

Nå men har fået en tid på sygehuset på mandag hvor jeg skal op og kigges på for at se om min livmoderhals er uforandret altså 1 cm, eller om den er blevet mindre. 

Lige nu lever jeg på at hver dag for mig og prinsessen er en sejr så længe hun vil blive i min mave.. bare 3 uger endnu ville gøre mig glad.. 

stresser lidt over vi mangler hendes første sæt tøj til hjem fra sygehuset og en sød plysdragt som jeg gerne ville have købt og være med til at vælge.. men pt kan jeg ikke komme ud for en dør.. øv øv 

Århh alle de tanker.. var skide bange for hun ville melde sin ankomst i sødnags/ mandags/tirdags hun skulle gerne komme ud og være fuldbåren. 

Nu skal du ikke stresse over tøjet i hvert fald. Giv da manden mulighed for at sætte sit præg på det. Det første sæt er vel ikke så vigtigt, det er vel, hvad man gør det til Hvis det er meget vigtigt kan du jo bare bestille det over nettet - der er som regel hurtig levering (2-4 dage).
Men tillykke med at hun stadig er derinde Har fulgt lidt med selvom jeg ikke har kommenteret...
Håber du får nogle uger med maven endnu!

Anmeld

6. september 2012

Camillos

anbiku skriver:

Nu skal du ikke stresse over tøjet i hvert fald. Giv da manden mulighed for at sætte sit præg på det. Det første sæt er vel ikke så vigtigt, det er vel, hvad man gør det til Hvis det er meget vigtigt kan du jo bare bestille det over nettet - der er som regel hurtig levering (2-4 dage).
Men tillykke med at hun stadig er derinde Har fulgt lidt med selvom jeg ikke har kommenteret...
Håber du får nogle uger med maven endnu!

selvfølgelig får han lov at sætte sit præg på det.. men alt hvad vi har af ting til lillepigen : tøj legetøj m.m .. er gaver el. arv m.m.. Så havde bare glædet mig til vi sammen kunne vælge det første sæt og få købt noget nyt sammen ..  (romantik) i mine øjne  

men du har da ret .. man kan jo købe det over nettet  

Anmeld

6. september 2012

Bak

Camillos skriver:

selvfølgelig får han lov at sætte sit præg på det.. men alt hvad vi har af ting til lillepigen : tøj legetøj m.m .. er gaver el. arv m.m.. Så havde bare glædet mig til vi sammen kunne vælge det første sæt og få købt noget nyt sammen ..  (romantik) i mine øjne  

men du har da ret .. man kan jo købe det over nettet  

Okay, på den måde:-) Det kan jeg nu godt forstå!

Anmeld

6. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt at hun ser ud til at blive derinde lidt endnu i hvert fald! 

Tænker også at du ik ska stresse over tøjet osv, det får du masser af tid til at købe alligevel. Og sku hun komme før tid er det slet ik sikkert at hun ka passe det alligevel. 

Da thea blev født i uge 34, brugte hun str 40-44, så jeg var ude og shoppe, da hun var født! Vh stine

Anmeld

6. september 2012

spj

Dejligt at hun stadigvæk er i din mave. Håber hun bliver der nogle uger endnu.

Jeg har også de sindsygeste svedture især om natten. Har tænkt om det bare var mig. Jeg er så træt af det og føler mig så ulækker, når man vågner badet i sved. Synes ikke rigtig jeg kan tage mindre tøj på, da jeg lige har redet mig en gang forkølelse.

Kan godt følge dig med tøjet. Sådan har jeg det også. Du må shoppe lidt tøj til hende op nettet, selvom det ikke helt er det samme. Det kan jo også være, at hun vælger at blive derinde længe endnu også kan du komme ud og shoppe

Anmeld

6. september 2012

Isabella_mor

du kan jo altid finde tøjet over nettet

håber hun bliver derinde i de minimum 3 uger endnu..

det må være rigtig trælst at skulle ligge og ikke kunne gøre noget som helst...

få set en masse film osv...

Anmeld

6. september 2012

Faith

Dejligt hun er derinde endnu!

Men kan berolige dig med, at skulle hun komme nu, er det ikke alarmerende tidligt. Især ikke nu hvor du har fået lungemodner. Jeg fødte mine tvillinger 33+3 og de lå kun i kuvøse 1 et døgn og fik c pap i 2 døgn. Vi var indlagt med dem i 3 uger. De har absolut ingen men i dag. Emil har et lille hul i hjertet, men det er ikke nødvendigvis pga den for tidlige fødsel.

Ps. Køb nu ikke for meget tøj i de helt små størrelser. De bliver så hurtigt "store"

Anmeld

6. september 2012

Linsi

Camillos skriver:

Jeg har også fået forkølelses sår big time!!jeg plejer som regel kun have det med års mellemrum, men vi har fået vandskade, og kæresten laver hele badeværelset om.. så vi lever uden lokum og bad og er afhængig af familien(det har stået på i over en uge nu). Er tæt på termin så er ved at f spat. Så r da helt sikker på det også er stress relateret dit, når du er bekymret over at gå i fødsel. Det er jo en stor belastning for kroppen med graviditet, stress, hormoner

Anmeld

7. september 2012

Camillos

Lindi skriver:

Jeg har også fået forkølelses sår big time!!jeg plejer som regel kun have det med års mellemrum, men vi har fået vandskade, og kæresten laver hele badeværelset om.. så vi lever uden lokum og bad og er afhængig af familien(det har stået på i over en uge nu). Er tæt på termin så er ved at f spat. Så r da helt sikker på det også er stress relateret dit, når du er bekymret over at gå i fødsel. Det er jo en stor belastning for kroppen med graviditet, stress, hormoner

det kan nemt  være stress så øv! puha ALT DET med.køkkenet lige inden termin lyder heller ikke rART. FORBANDEDE forkølelses sår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.