hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ja, gad vide om hun ligner mig eller min kæreste mest? haha, man stiller så mange spørgsmål til sig selv.. 

Ja, få sin krop tilbage, fortæl mig om det, jeg savner virkelig at kunne passe mit tøj, tage tøj på ordentligt, binde mine sko og bare være mig selv..  

Jeg har termin d. 4 Oktober, så det er jo snart.  Hvad med dig?

kender det bare så godt alt det der, savner og ku kom i et par cowboy bukser nu! haha

jeg har termin 29 oktober, så du har lidt før mig!

ved du så om det blir pige eller dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

kender det bare så godt alt det der, savner og ku kom i et par cowboy bukser nu! haha

jeg har termin 29 oktober, så du har lidt før mig!

ved du så om det blir pige eller dreng

Ja cowboy bukser savner jeg godt nok også.. Skal have tabt mig ca 25 kg når jeg har født, var lidt buttet før jeg blev gravid og plus de 18 KG der har sneget sig ind i min krop de sidste 8 måneder har ikke gjort mig yderligere køn.. Så jeg glæder mig godt nok til at kunne passe cowboybukser igen.. 

Okay, ja men vi er nu meget tætte på hinanden alligevel, Ja det bliver en pige siger de kloge folk.. Hvad med jer?, ved i det? 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ja cowboy bukser savner jeg godt nok også.. Skal have tabt mig ca 25 kg når jeg har født, var lidt buttet før jeg blev gravid og plus de 18 KG der har sneget sig ind i min krop de sidste 8 måneder har ikke gjort mig yderligere køn.. Så jeg glæder mig godt nok til at kunne passe cowboybukser igen.. 

Okay, ja men vi er nu meget tætte på hinanden alligevel, Ja det bliver en pige siger de kloge folk.. Hvad med jer?, ved i det? 

har dælme også taget ret meget på denne gang, har en dreng i forvejen på 3 der tog jeg mindre på hihi

jamen skal have en dreng til, så rart ang tøj osv

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

har dælme også taget ret meget på denne gang, har en dreng i forvejen på 3 der tog jeg mindre på hihi

jamen skal have en dreng til, så rart ang tøj osv

Okay.. ;-) 

Ja, jeg håber da kiloene er lidt nemmere at få af efter fødslen, for vil ikke gå rundt sådan her ret meget længere. 

Det er da dejligt, så har i da lidt på plads, og der er mulighed for at arve fra storebror, hvilket sparer jer en del penge..

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Okay.. ;-) 

Ja, jeg håber da kiloene er lidt nemmere at få af efter fødslen, for vil ikke gå rundt sådan her ret meget længere. 

Det er da dejligt, så har i da lidt på plads, og der er mulighed for at arve fra storebror, hvilket sparer jer en del penge..

hihi mon ikke, men ja man får lidt laster mens man venter sig, har en ret sød tand, så spændende om den forsvinder igen!:p

man må bare træne lidt efter så

jah præcis

er det din første så?

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

hihi mon ikke, men ja man får lidt laster mens man venter sig, har en ret sød tand, så spændende om den forsvinder igen!:p

man må bare træne lidt efter så

jah præcis

er det din første så?

Ja træne, kan love dig for jeg skal træne under min barsel..  en sød tand, jeg har 20 søde tænder som brænder efter chokolade konstant.. Puha.. 

Ja det er vores første, så det bliver rigtig spændene... 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ja træne, kan love dig for jeg skal træne under min barsel..  en sød tand, jeg har 20 søde tænder som brænder efter chokolade konstant.. Puha.. 

Ja det er vores første, så det bliver rigtig spændene... 

hihi det måske chokolade hver dag så?

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

hihi det måske chokolade hver dag så?

Ej, dog ikke.. :-) Men et par gange om ugen så skal jeg da ha lidt.. :-) Men tomatsuppe det hitter altså også 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ej, dog ikke.. :-) Men et par gange om ugen så skal jeg da ha lidt.. :-) Men tomatsuppe det hitter altså også 

det plejer du måske ik ku li

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

det plejer du måske ik ku li

Jo men slet ikke i så overdrevet forstand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.