hjælp..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
22 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Anonym trådstarter

jeg er 32 plus 3 idag, har de sidste dage har ondt i skeden og nu også den nedeste del af min mave, andre end mig der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

gokkelok

Sådan har jeg også haft det i et stykke tid. Startede nok samme tid som dig.

Det er især når jeg sidder meget oprejst, også skal rejse mig. Ved ikke om det er fordi barnet ligger langt nede og man så har den ekstra vægt

Anmeld

6. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg er 32 plus 3 idag, har de sidste dage har ondt i skeden og nu også den nedeste del af min mave, andre end mig der har det sådan?

jeg hr igennem længeretid fået ondt  skeden i ny og næ, nogle gnge flere dage andre gange kun 1 time.. jeg tror måske det er fordi kroppen forbederer sig til fødslen..

er selv 34+6 idag.

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

Du er ikke den eneste!

Mit startede også omkring det tidspunkt du nævner, min JM sagde at det var fordi babyen bliver større og sætter sig mere nedad, og der derfor er mere tryk på dernede..  Min baby har sat sig fast, hvilket gør at det føles ekstra tungt, og der er faktisk intet at gøre ved det end at acceptere det, slappe af når man kan og tage tingene stille og roligt. 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Du er ikke den eneste!

Mit startede også omkring det tidspunkt du nævner, min JM sagde at det var fordi babyen bliver større og sætter sig mere nedad, og der derfor er mere tryk på dernede..  Min baby har sat sig fast, hvilket gør at det føles ekstra tungt, og der er faktisk intet at gøre ved det end at acceptere det, slappe af når man kan og tage tingene stille og roligt. 

tak for dit svar!

hihi jah det ikke altid lige let og være højgravid når baby nu fylder en hel del, må bare bide det i mig så og håbe det bliver bedre snart!

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

tak for dit svar!

hihi jah det ikke altid lige let og være højgravid når baby nu fylder en hel del, må bare bide det i mig så og håbe det bliver bedre snart!

Ja, der er ikke andet for.. 

Man må lide for skønheden, eller hvad man nu siger.

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ja, der er ikke andet for.. 

Man må lide for skønheden, eller hvad man nu siger.

haha jah det er jo lige det man må, om ikke andet kan man jo sefrem til at man snart har sin smukke baby i armene nu, synes man bliver utålmodig jo længere man kommer nu!

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

haha jah det er jo lige det man må, om ikke andet kan man jo sefrem til at man snart har sin smukke baby i armene nu, synes man bliver utålmodig jo længere man kommer nu!

Ja præcis, jeg er godt nok også utålmodig nu... 

Jeg vil så gerne snart have hende ud nu, men håber hun kommer inden længe. 

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Camillamuz skriver:

Ja præcis, jeg er godt nok også utålmodig nu... 

Jeg vil så gerne snart have hende ud nu, men håber hun kommer inden længe. 

præcis, man bliver nysgerrig med og se hvordan de ser ud, samt man nok også lidt savner sin krop igen! hihi

hvornår har du termin så?

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Anonym skriver:

præcis, man bliver nysgerrig med og se hvordan de ser ud, samt man nok også lidt savner sin krop igen! hihi

hvornår har du termin så?

Ja, gad vide om hun ligner mig eller min kæreste mest? haha, man stiller så mange spørgsmål til sig selv.. 

Ja, få sin krop tilbage, fortæl mig om det, jeg savner virkelig at kunne passe mit tøj, tage tøj på ordentligt, binde mine sko og bare være mig selv..  

Jeg har termin d. 4 Oktober, så det er jo snart.  Hvad med dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.