Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: Åh hvor kært! Min pige er lige startet i dagpleje i mandags, der er også én som har et 'godt øje' til hende - nemlig Mathias på 2,5 år. Han aer hende og finder legetøj til hende. Og hvis hun er ked af det nusser han hendes fødder Total solgt!
Åh hvor kært! Min pige er lige startet i dagpleje i mandags, der er også én som har et 'godt øje' til hende - nemlig Mathias på 2,5 år. Han aer hende og finder legetøj til hende. Og hvis hun er ked af det nusser han hendes fødder Total solgt!
Ååååh!
It's a keeper!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej, hvor er det bare sødt!
Han lyder da også som enhver svigermors drøm.
Ciss skriver: Nej, hvor er det bare sødt! Han lyder da også som enhver svigermors drøm.
Han er svigermors drøm - hvis jeg altså er svigermor
Men Nethe er kun 7½ måned gammel, så syntes hun er meget tidligt ude
-Sigrid- skriver: Jeg er blevet svigermor! Jeppe på 2½ år sad sidst jeg hentede Nethe og nussede hendes kind (i en halv time). Idag da jeg hentede hende nussede han hendes mave, og pædagogerne fortalte mig at han havde sagt at han gerne ville købe hende - og hendes tøj Da vi gik vinkede jeg til dem, ingen reagere. Så får jeg Nethe til at vinke, og vupti Jeppe vinker helt vild! Og han er ked af det hver gang vi kommer og henter hende ♥ Er helt solgt ♥ (Generelt er de helt vilde med hende derovre, de andre børn <3 - hun bliver nusset mere end herhjemme tror jeg )
Jeg er blevet svigermor! Jeppe på 2½ år sad sidst jeg hentede Nethe og nussede hendes kind (i en halv time). Idag da jeg hentede hende nussede han hendes mave, og pædagogerne fortalte mig at han havde sagt at han gerne ville købe hende - og hendes tøj Da vi gik vinkede jeg til dem, ingen reagere. Så får jeg Nethe til at vinke, og vupti Jeppe vinker helt vild! Og han er ked af det hver gang vi kommer og henter hende ♥ Er helt solgt ♥
(Generelt er de helt vilde med hende derovre, de andre børn <3 - hun bliver nusset mere end herhjemme tror jeg )
nårh hvor sødt
jamen den kærlighed gør nu en gang også så ondt tænk han skal undvære hende og hendes tøj HELT til dagen efter haha
jydeinden skriver: nårh hvor sødt jamen den kærlighed gør nu en gang også så ondt tænk han skal undvære hende og hendes tøj HELT til dagen efter haha
Ja den stakkels dreng, og så var hun der mindre end 5 timer idag! :O
-Sigrid- skriver: Ja den stakkels dreng, og så var hun der mindre end 5 timer idag! :O
uha ej altså.. så må du minimum have knust hans hjerte fyyy
jydeinden skriver: uha ej altså.. så må du minimum have knust hans hjerte fyyy
Min mand både hentede og afleverede
Men han sov vist oven på an anden kvinde derover, hjerteknust
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128