Prisen på min baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. september 2012

-Sigrid-

Jeg er blevet svigermor!
Jeppe på 2½ år sad sidst jeg hentede Nethe og nussede hendes kind (i en halv time). Idag da jeg hentede hende nussede han hendes mave, og pædagogerne fortalte mig at han havde sagt at han gerne ville købe hende - og hendes tøj  
Da vi gik vinkede jeg til dem, ingen reagere. Så får jeg Nethe til at vinke, og vupti Jeppe vinker helt vild! Og han er ked af det hver gang vi kommer og henter hende ♥
Er helt solgt ♥

(Generelt er de helt vilde med hende derovre, de andre børn <3 - hun bliver nusset mere end herhjemme tror jeg )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

tarkoflen

-Sigrid- skriver:

Jeg er blevet svigermor!
Jeppe på 2½ år sad sidst jeg hentede Nethe og nussede hendes kind (i en halv time). Idag da jeg hentede hende nussede han hendes mave, og pædagogerne fortalte mig at han havde sagt at han gerne ville købe hende - og hendes tøj  
Da vi gik vinkede jeg til dem, ingen reagere. Så får jeg Nethe til at vinke, og vupti Jeppe vinker helt vild! Og han er ked af det hver gang vi kommer og henter hende ♥
Er helt solgt ♥

(Generelt er de helt vilde med hende derovre, de andre børn <3 - hun bliver nusset mere end herhjemme tror jeg )

Hvor er det sødt

Anmeld

6. september 2012

-Sigrid-

tarkoflen skriver:

Hvor er det sødt

Anmeld

6. september 2012

Camilla <3

Nurh hvor sødt  

Anmeld

6. september 2012

Lullaby*

Hehe kært

Jeg lå flad af grin, da jeg læste, at han gerne ville købe hende -og hendes tøj

Børn siger altså nogen sjove ting!

Anmeld

6. september 2012

-Sigrid-

Chancen skriver:

Nurh hvor sødt  

Ja, han er bare skøn

Anmeld

6. september 2012

-Sigrid-

Lullaby* skriver:

Hehe kært

Jeg lå flad af grin, da jeg læste, at han gerne ville købe hende -og hendes tøj

Børn siger altså nogen sjove ting!

Jeg syntes også det var SÅ kært

Det er også en meget fin orange hollysdragt - med orange sokker og en orange hagesmæk hvor der står Agnethe på, hun var bare yndig

Anmeld

6. september 2012

anynom

-Sigrid- skriver:

Jeg er blevet svigermor!
Er helt solgt ♥

Åh hvor kært!

Min pige er lige startet i dagpleje i mandags, der er også én som har et 'godt øje' til hende - nemlig Mathias på 2,5 år. Han aer hende og finder legetøj til hende. Og hvis hun er ked af det nusser han hendes fødder Total solgt!

Anmeld

6. september 2012

Camilla <3

-Sigrid- skriver:

Ja, han er bare skøn

Det lyder da også sådan 

Anmeld

6. september 2012

-Sigrid-

JulieWH skriver:

Åh hvor kært!

Min pige er lige startet i dagpleje i mandags, der er også én som har et 'godt øje' til hende - nemlig Mathias på 2,5 år. Han aer hende og finder legetøj til hende. Og hvis hun er ked af det nusser han hendes fødder Total solgt!

Ååååh! 

It's a keeper! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.