håber nogen har et svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.226 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. september 2012

natashalarsen

fedt så skriver postbuddet de har været her men har intet hørt..¨

så bevæger jeg mig da bare ned mod posthuset og min pakke er ikke kommet. nå så på vejen hjem gør det bare så ondt i den nederste del a maven og i siderne a maven. får låst min dør op ligger mig på sofaen men så snart jeg rejser mig gør det ondt igen  øv gider ikke mere nu! er 34+1 og min graviditet har aldrig været så slem som nu .

nogen der ved hvad smerten kan skyldtes?.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Chili

natashalarsen skriver:

så bevæger jeg mig da bare ned mod posthuset og min pakke er ikke kommet. nå så på vejen hjem gør det bare så ondt i den nederste del a maven og i siderne a maven. får låst min dør op ligger mig på sofaen men så snart jeg rejser mig gør det ondt igen  øv gider ikke mere nu! er 34+1 og min graviditet har aldrig været så slem som nu .

Den med postbuddet kender jeg alt for godt  Vi bor på 3. og selvom vi er hjemme, ligger sedlen ALTID i postkassen, dovne **** !  Også kan man først hente pakken dagen efter ...

Jeg er 33+5 i dag og er også begyndt at få smerter nederst i maven, når jeg er for aktiv, tror måske det er fordi hovedet ligger derned, og trykker lidt  Også får jeg ondt i den side han ligger i (som regel højre)

Men hvis det bliver ved med at gøre ondt, eller bliver værre ville jeg ringe til FG  

Anmeld

6. september 2012

natashalarsen

Chili skriver:

Den med postbuddet kender jeg alt for godt  Vi bor på 3. og selvom vi er hjemme, ligger sedlen ALTID i postkassen, dovne **** !  Også kan man først hente pakken dagen efter ...

Jeg er 33+5 i dag og er også begyndt at få smerter nederst i maven, når jeg er for aktiv, tror måske det er fordi hovedet ligger derned, og trykker lidt  Også får jeg ondt i den side han ligger i (som regel højre)

Men hvis det bliver ved med at gøre ondt, eller bliver værre ville jeg ringe til FG  

tusinde tak for svaret

ja postbuddet er nogle  og de har ikke engang banket på?....

kan hvert fald godt mærke at min dreng ligger i venstre side det

det kan gøre så sindsygt ondt   har bare aldrig oplevet den smerte før som nu :/

men kan det ikke også betyde kroppen forbereder sig ?

Anmeld

6. september 2012

Camillos

natashalarsen skriver:

ring til fg og forhør dig. det ikke normalt at skulle have så ondt

Anmeld

6. september 2012

natashalarsen

Camillos skriver:

ring til fg og forhør dig. det ikke normalt at skulle have så ondt

det kun når jeg begynder at gå .

sidder jeg ned gør det ikke så ondt igen men begynder jeg at gå spænder det og min mave bliver hård ved jeg døjer meget med plukveer og ved de kan være kraftige men de plejer ikke gøre ondt i den nederste del a maven

Anmeld

6. september 2012

Camillos

natashalarsen skriver:

det kun når jeg begynder at gå .

sidder jeg ned gør det ikke så ondt igen men begynder jeg at gå spænder det og min mave bliver hård ved jeg døjer meget med plukveer og ved de kan være kraftige men de plejer ikke gøre ondt i den nederste del a maven

det skader ikke du ringer til fg hellerr det end der ernoget galt. har haft det som dig og havde en kraftig blære etændelse

Anmeld

6. september 2012

natashalarsen

Camillos skriver:

det skader ikke du ringer til fg hellerr det end der ernoget galt. har haft det som dig og havde en kraftig blære etændelse

ved bare når jeg kommer derind er der ingenting. bliver i forvejen holdt meget øje med tjekket mit urin tit så tror ikke det er det og synes det er pinligt at forstyre dem og der så bare ingenting er .

Anmeld

6. september 2012

Camillos

natashalarsen skriver:

ved bare når jeg kommer derind er der ingenting. bliver i forvejen holdt meget øje med tjekket mit urin tit så tror ikke det er det og synes det er pinligt at forstyre dem og der så bare ingenting er .

altså de er der for at hjælpe. og hvis der ikke er noget så er det jo bare godt

Anmeld

6. september 2012

Chili

natashalarsen skriver:

tusinde tak for svaret

ja postbuddet er nogle  og de har ikke engang banket på?....

kan hvert fald godt mærke at min dreng ligger i venstre side det

det kan gøre så sindsygt ondt   har bare aldrig oplevet den smerte før som nu :/

men kan det ikke også betyde kroppen forbereder sig ?

Kan godt være den forbereder sig, det er vel det plukveer er til for. Og jeg får også ondt når jeg går, medmindre jeg går VIRKELIG langsomt  Og min JM sagde det var meget normalt, og jeg bare skulle tage små skridt i mit eget tempo

Anmeld

6. september 2012

Tona

natashalarsen skriver:

Ja, jeg hader også det med postbudet!

Prøv at se om du kan lindre smerten ved at sætte dig på alle 4 og skiftevis skyde ryg og svaje i ryggen ligesom en kat. Når du svajer skal du slappe totalt af i mavemusklerne og lade maven hænge så tungt som overhovedet muligt.

Ud over dette så prøv at ligge på knæ og lade dig glide frem med strakte arme således at maven kommer ned at røre ved dine lår og brystet er i underlaget og panden er i underlaget og armene ligger slapt og strakte hen over hovedet på dig og bagdelen rører ved hælene. Slap helt af i alle muskler og især mavemusklerne. Bliv liggende så længe det er behageligt.

Begge øvelser strækker mavemusklerne og rygmusklerne ud og lindrer rigtig meget hvis der er tale om plukveer (som kan blive ret smertefulde mod slutningen af graviditeten) eller hvis der er tale om generelle muskelspændinger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.