Ønsker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.482 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. september 2012

LilleChelle

Hvad ønskede i jer i barselsgave? 

- vi har allerede købt stort set alt til den første tid af tøj og div., og i og med at jeg er sat til at føde d. 22. oktober, så skal der faktisk findes ret mange ønsker. Barselsgaver, julegaver og dåbsgaver .. 

Så folkens - hvad ønskede i jer? Kom med idéer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Aabye

Jeg ønskede mig ikke noget.. Men hvad med at ønske dig et godt lammeskind til at smide i barnevognen? Jeg havde et til marcus ja og jeg har det da stadig.. Han lå på det i barnevognen og han var aldrig kold.. Det isolerer suuuuper godt..

Uld tøj? Det kan man aldrig få for meget af

Anmeld

6. september 2012

Nadia&Daniel

LilleChelle skriver:

- vi har allerede købt stort set alt til den første tid af tøj og div., og i og med at jeg er sat til at føde d. 22. oktober, så skal der faktisk findes ret mange ønsker. Barselsgaver, julegaver og dåbsgaver .. 

Barselsgave: ingen ønsker - folk gav hvad de havde lyst til

Hvad vi fik (bl.a.):

- tøj (masser af pigefarver - vi kendte ikke kønnet, før hun kom til verden)

- praktiske ting (bleer, vådservietter og zinksalve)

- Lamaze legetøj

- Bamser

- Blomster/frugt (vi lå 5 dage på barselsgange)

- Barnets bog

Anmeld

6. september 2012

M&N

Line - med Bobben skriver:

Jeg ønskede mig ikke noget.. Men hvad med at ønske dig et godt lammeskind til at smide i barnevognen? Jeg havde et til marcus ja og jeg har det da stadig.. Han lå på det i barnevognen og han var aldrig kold.. Det isolerer suuuuper godt..

Lagde i det bare ovenpå madrassen eller hvordan?

Anmeld

6. september 2012

Chili

LilleChelle skriver:

Jeg har det på samme måde som dig, med jul også barnedåb, hvad skal man ønske sig!?  

Barselsgave ønsker vi os ikke noget, folk må komme med hvad de lyster  

Vi har med vilje kun købt puslebord og hvad dertil høre, til børneværelset, da han jo ikke kommer til at bruge det i starten, så vi har tænkt os at ønske os diverse møbler til værelset i julegave/dåbsgave.  Også triptrap stol, legetøj til når han bliver ældre. Evt. gavekort til babybutikker hvis vi på et tidspunkt skal ud og have en autostol eller klapvogn når han bliver ældre  Og babyalarm må også blive et gaveønske, da jeg ikke regner med at få brug for den, de første par måneder  

Anmeld

6. september 2012

...,

Line - med Bobben skriver:

Synes at have hørt fra mange at lammeskind ikke må bruges til nyfødte pga vuggedød?? 

Anmeld

6. september 2012

Guldimaven

Jeg havde ingen ønskeliste, da barsels gave ikke er noget man skal give. :-) folk gav mig det de havde lyst til, nogen kom med en lille bamse og andre med et helt sæt tøj! 

Anmeld

6. september 2012

Lullaby*

Vi ønskede os ikke noget i barselsgave, da vi selv havde købt det meste.

Ideer til ønsker til jul og barnedåb kunne være:

Bobles - nogen af dyrene er rigtig gode at træne ryg og nakke for den lille.

Møbler til børneværelset.

Sækkestol for den lille at sidde i.

Sansegynge

Højstol og pude

Play 2 learn abc puppy

Voksipose

Gavekort til babyforetninger, enten tøj eller babysam/Ønskebørn

Baby alarm

Doodoo (staves)

Babybongo dvd

Babymassage bøger/dvd

Bøger om babymad

Smykker/ sparegrise/ dåbsrulle/ min første tand

Baby bestik med indgraveret navn

Fødselsdagsflag

.....Ja jeg kunne nok blive ved

Anmeld

6. september 2012

Aabye

BabyWish2012 <3 skriver:

Lagde i det bare ovenpå madrassen eller hvordan?

Jep

Anmeld

6. september 2012

Aabye

Frøken Fyllgraf :0) skriver:

Synes at have hørt fra mange at lammeskind ikke må bruges til nyfødte pga vuggedød?? 

Jeg har brugt det til min den første.. At det skulle kunne forsage vuggedød nægter jeg simpelthen at tro på.. Selve ulden er jo ultra kort på et lammeskind til babyer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.