Så er man officielt gået på barsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.281 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. september 2012

Deaktiveret profil

.....BARSEL - BARSEL - BARSE L.... 

36+0 siger kalenderen s å om 4 uger skulle jeg gerne stå med min prinsesse i hånden, hvor er det u virkeligt!

Efter den 20 September kan hun bare melde sin ankomst, så er vi klar! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

Troldemommi

så kommer hun måske den 21 september  der har min lille pige også fødselsdag

Håber du får en dejlig barsel, husk at nyd den for den flyver afsted

Monica

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Monica P skriver:

så kommer hun måske den 21 september  der har min lille pige også fødselsdag

Håber du får en dejlig barsel, husk at nyd den for den flyver afsted

Monica

Hehe, ja måske... Hvem ved.. ;-) 

Jeg vil også nyde den så godt jeg nu kan, for ja har hørt den bare flyver afsted... Men tror kun det bliver dejligt når den så er slut, eftersom jeg har været sygemeldt siden Maj, så det bliver også godt at lave noget igen. :-)) 

Men først skal vi nyde tiden med lillepigen... 

Anmeld

6. september 2012

Chili

Camillamuz skriver:

.....BARSEL - BARSEL - BARSE L.... 

36+0 siger kalenderen s å om 4 uger skulle jeg gerne stå med min prinsesse i hånden, hvor er det u virkeligt!

Efter den 20 September kan hun bare melde sin ankomst, så er vi klar! 

Dejligt  Håber hun kommer til tiden eller før  

Hver gang jeg siger "nu er der kun x antal uger tilbage"!  Kommer min svigermor med "+2 uger, hvis du går over  ..." Jo tak ! Nej, jeg går ikke over, haha  

Anmeld

6. september 2012

Camilla30

Fedt! Rigtig god barsel, bare det var mig...

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Camilla30 skriver:

Fedt! Rigtig god barsel, bare det var mig...

Tusind tak skal du have.. 

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Dejligt  Håber hun kommer til tiden eller før  

Hver gang jeg siger "nu er der kun x antal uger tilbage"!  Kommer min svigermor med "+2 uger, hvis du går over  ..." Jo tak ! Nej, jeg går ikke over, haha  

Tusind tak for dine krydsede fingre.. :-) 

Ja, jeg kender det alt for godt, hver gang jeg også skriver noget påfacebook med de uger der er tilbage, eller at jeg glæder mig til at få min krop tilbage for mig selv, så kommer der altid de der kommentarer der siger... Ja, plus, minus 14 dage... Og din krop får du aldrig igen!  Årh, man bliver bare rasende af at alle skal pille en ned fra sin glæde igen! 

Anmeld

6. september 2012

Chili

Camillamuz skriver:

Tusind tak for dine krydsede fingre.. :-) 

Ja, jeg kender det alt for godt, hver gang jeg også skriver noget påfacebook med de uger der er tilbage, eller at jeg glæder mig til at få min krop tilbage for mig selv, så kommer der altid de der kommentarer der siger... Ja, plus, minus 14 dage... Og din krop får du aldrig igen!  Årh, man bliver bare rasende af at alle skal pille en ned fra sin glæde igen! 

Ja, hvorfor kan folk ikke bare være glade på ens vegne, at der er så kort tid tilbage!  

Og selvfølgelig får vi vores kroppe igen, bare en smule forandret  Men det bliver hele ens sind også, vil jeg sige

Anmeld

6. september 2012

Deaktiveret profil

Chili skriver:

Ja, hvorfor kan folk ikke bare være glade på ens vegne, at der er så kort tid tilbage!  

Og selvfølgelig får vi vores kroppe igen, bare en smule forandret  Men det bliver hele ens sind også, vil jeg sige

Ja hvorfor kan folk ikke bare sige det vi gerne vil høre... Ej, der er altid nogen der skal se det negative i alt.. 

Puha, ja self skal vi nok klare den, og ja ens sind skal da nok blive forandret. 

Anmeld

6. september 2012

Chili

Camillamuz skriver:

Ja hvorfor kan folk ikke bare sige det vi gerne vil høre... Ej, der er altid nogen der skal se det negative i alt.. 

Puha, ja self skal vi nok klare den, og ja ens sind skal da nok blive forandret. 

Haha ja  

Og som gravid har man virkelig ikke lyst til at tænke på man kan gå 14 dage over!  jeg er 33+5 i dag, og jeg gider virkelig ikke mere nu  

Nu må de næste 6 uger (eller 4 uger, hvis jeg er heldig ) gerne gå rigtig rigtig hurtigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.