Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trold skriver:Nej nej... Hvis din SP-opsparing står i banken kan de også blive udbetalt der fra... Jeg har selv undersøgt det i banken...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dutte84 skriver: Okey... Min kæreste har 14000 tusinde i banken kapitalpension og den tror jeg skisme ikke lige han kan få udbetalt... Han har os noget ved ATP, som han vælger og få udbetalt...
Trold skriver:Prøv lige at læs ordet SP-opsparing, det er IKKE det samme som Kapitalopsparing... Læs dog hvad jeg skriver...
Mebach skriver:Tak for go' underholdning, damer.Jeg får vist omkring 6000 ud, efter al det skattefis.De skal skydes af på noget festivitas, vi holder ude i vores lille have til sommer.
Ens SP kan ALDRIG have stået i banken, de står hos ATP da de forvalter den, står først i din bank hvis man vælger at få den udbetalt 1. juni.
Hvem får ikke brev om SP Pension udbetaling? ATP sender ikke breve ud til alle. Det gælder for de borgere, der; har placeret deres SP Pension hos en anden forvalter end ATP. Det drejer sig om ca. 300.000 personer. allerede har fået udbetalt hele deres SP Pension har en SP-saldo under 100 kr. er udrejste, og som ikke har opgivet deres adresse. De to sidstnævnte grupper kan dog få deres penge, hvis de selv henvender sig til ATP. (Kilde: ATP)
Hvem får ikke brev om SP Pension udbetaling?
ATP sender ikke breve ud til alle. Det gælder for de borgere, der;
De to sidstnævnte grupper kan dog få deres penge, hvis de selv henvender sig til ATP.
(Kilde: ATP)
Hentet på dette link: sppensionsinfo.dk/
Trold skriver: Hentet på dette link: sppensionsinfo.dk/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128