Atp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2009

Mira0911

Trold skriver:

Nej nej... Hvis din SP-opsparing står i banken kan de også blive udbetalt der fra... Jeg har selv undersøgt det i banken...

Okey... Min kæreste har 14000 tusinde i banken kapitalpension og den tror jeg skisme ikke lige han kan få udbetalt... Han har os noget ved ATP, som han vælger  og få udbetalt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2009

Plysbjørnen

Dutte84 skriver:

Okey... Min kæreste har 14000 tusinde i banken kapitalpension og den tror jeg skisme ikke lige han kan få udbetalt... Han har os noget ved ATP, som han vælger  og få udbetalt...

Prøv lige at læs ordet SP-opsparing, det er IKKE det samme som Kapitalopsparing... Læs dog hvad jeg skriver...

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Trold skriver:

Prøv lige at læs ordet SP-opsparing, det er IKKE det samme som Kapitalopsparing... Læs dog hvad jeg skriver...

Jeg læser skam os det du skriver!!! 
Sorry overså ordet SP-opsparing.

Anmeld

25. maj 2009

Rasmine

Tak for go' underholdning, damer.

Jeg får vist omkring 6000 ud, efter al det skattefis.
De skal skydes af på noget festivitas, vi holder ude i vores lille have til sommer.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Mebach skriver:

Tak for go' underholdning, damer.

Jeg får vist omkring 6000 ud, efter al det skattefis.
De skal skydes af på noget festivitas, vi holder ude i vores lille have til sommer.

En have fest er altid skønt....  

Anmeld

25. maj 2009

karina1980

vi har lige besluttet at når vi får brevet så hæver vi dem og bygger stuen om, så jeg får en stor lækker,lys stue 

Anmeld

25. maj 2009

Kristina V

Vi hæver os Manden har 22000 stående og jeg har 8000, men de ryger på en anden opsparing..
Vi blev glædeligt overrasket, da vi slet ikk viste de penge var der

Anmeld

25. maj 2009

Zeta

Trold skriver:

Nej nej... Hvis din SP-opsparing står i banken kan de også blive udbetalt der fra... Jeg har selv undersøgt det i banken...

Ens SP kan ALDRIG have stået i banken, de står hos ATP da de forvalter den, står først i din bank hvis man vælger at få den udbetalt 1. juni.

Anmeld

25. maj 2009

Plysbjørnen

Ens SP kan ALDRIG have stået i banken, de står hos ATP da de forvalter den, står først i din bank hvis man vælger at få den udbetalt 1. juni.

Det var da lige godt satans for ca 4 år siden blev min sp opsparing trukket over i banken, for det blevet lavet sådan at efter at der blevet stoppet for indbetalingerne...

Men se lige her

Hvem får ikke brev om SP Pension udbetaling?

ATP sender ikke breve ud til alle. Det gælder for de borgere, der;

• har placeret deres SP Pension hos en anden forvalter end ATP. Det drejer sig om ca. 300.000 personer.
  • allerede har fået udbetalt hele deres SP Pension
  • har en SP-saldo under 100 kr.
  • er udrejste, og som ikke har opgivet deres adresse.

De to sidstnævnte grupper kan dog få deres penge, hvis de selv henvender sig til ATP.

(Kilde: ATP)

Hentet på dette link: sppensionsinfo.dk/

Anmeld

25. maj 2009

Zeta

Trold skriver:

Hentet på dette link: sppensionsinfo.dk/

Se der blev jeg klogere, tager mine ord i mig igen, har hele tiden fået af vide at det kun var ATP der forvaltede SP. Hvem forvalter dine midler om jeg må spørge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.