Atp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. maj 2009

Mira0911

Var det ikke i dag man fik afvide om det kunne lade sig gøre at den få sp udbetalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2009

Bastian

Det er i dag Folketinget skal afgøre, om loven skal vedtages eller ej.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Hvor mange af jer skal så have udbetalt jeres sp? 

Anmeld

25. maj 2009

Stumpen

MIG -vi står overfor en flytning, så pengene kommer på rette tid -venter bare på et lille bitte brev

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Jeg har ikke noget derinde.. Når jeg går ind og vil tjekke saldo, skriver de at de er brugt børsen eller flyttet til et andet pension selskab.. Jeg har ikke flyttet noget til noget andet... Så ikke noget til mig...
Kæresten får pengene udbetalt, han har sagt de skal bruges på Julies dåb...

Anmeld

25. maj 2009

Plysbjørnen

Dutte84 skriver:

Jeg har ikke noget derinde.. Når jeg går ind og vil tjekke saldo, skriver de at de er brugt børsen eller flyttet til et andet pension selskab.. Jeg har ikke flyttet noget til noget andet... Så ikke noget til mig...
Kæresten får pengene udbetalt, han har sagt de skal bruges på Julies dåb...

Det er nemt at regne ud hvis du har arbejdet mellem 1998 og 2003 så har du penge stående, ellers har du ikke... Hvis du har får du senest 1. juni brev fra atp eller andet selvskab brev om hvor meget du har.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Trold skriver:

Det er nemt at regne ud hvis du har arbejdet mellem 1998 og 2003 så har du penge stående, ellers har du ikke... Hvis du har får du senest 1. juni brev fra atp eller andet selvskab brev om hvor meget du har.

Det er jo kun atp der udbetaler pension... jeg har ikke hørt andre skulle gør det.....

Anmeld

25. maj 2009

Sweet1978

Brevene skulle komme rundt senest 1/6 jeg venter spændt har ca 7500 tilgode.

Anmeld

25. maj 2009

Mira0911

Sweet1978 skriver:

Brevene skulle komme rundt senest 1/6 jeg venter spændt har ca 7500 tilgode.

Ja hos atp ikk`? Og jeg har arbejdet i det tidsrum 98 - 03... Så kan slet ikke forstå der ikke står noget derinde...

Anmeld

25. maj 2009

Plysbjørnen

Dutte84 skriver:

Det er jo kun atp der udbetaler pension... jeg har ikke hørt andre skulle gør det.....

Nej nej... Hvis din SP-opsparing står i banken kan de også blive udbetalt der fra... Jeg har selv undersøgt det i banken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.