Efter fødslen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2009

Anonym trådstarter

Vi "aftalte" at have sex et par gange uden samleje. Det var rart ikke at skulle bekymre sig om lige det, men samtidig opdage, at man havde lyst til hinanden  Men jeg blev også syet og kunne ikke mærke noget da vi så endelig gik igang

Sex uden samleje ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2009

Becks

Anonym skriver:

Sex uden samleje ? 

Ved ikke om det er det hun mener, men jeg kunne forestille mig, at det er at nusse, kæle, forkæle, oral sex, give hinanden en masse orgasmer og rigtig være intime uden at have samleje... Virkelig tænde hinanden... Det kunne måske fungere for jer, når du er nervøs for at være sammen med ham...

Når I når til den del hvor I skal være SAMMEN, så sør for at han virkelig tænder dig så du er våd nok, så burde det ikke gøre så ondt... Jeg kan forestille mig, at det måske vil gøre lidt ondt, lidt a la første gang man har sex...

Håber det snart lykkedes for jer, så I kan nyde hinanden igen

Knusser

Anmeld

2. juni 2009

Anonym trådstarter

Beck skriver:

Ved ikke om det er det hun mener, men jeg kunne forestille mig, at det er at nusse, kæle, forkæle, oral sex, give hinanden en masse orgasmer og rigtig være intime uden at have samleje... Virkelig tænde hinanden... Det kunne måske fungere for jer, når du er nervøs for at være sammen med ham...

Når I når til den del hvor I skal være SAMMEN, så sør for at han virkelig tænder dig så du er våd nok, så burde det ikke gøre så ondt... Jeg kan forestille mig, at det måske vil gøre lidt ondt, lidt a la første gang man har sex...

Håber det snart lykkedes for jer, så I kan nyde hinanden igen

Knusser

Ja det kunne jo være, det var det....

Anmeld

2. juni 2009

Mum33

Anonym skriver:

Sex uden samleje ? 

Ja, vi lavede bare alt mulig andet  Det var faktisk super godt. Tror engang imellem man er lidt for fokuseret på den del af det.

Anmeld

2. juni 2009

Anonym trådstarter

Ja, vi lavede bare alt mulig andet  Det var faktisk super godt. Tror engang imellem man er lidt for fokuseret på den del af det.

Det må vi prøve her så... Takker for hjælpen... Fatter ikk jeg er så bange...

Anmeld

2. juni 2009

Mum33

Anonym skriver:

Det må vi prøve her så... Takker for hjælpen... Fatter ikk jeg er så bange...

Det var jeg også, men det er mest tanken. Faktisk når det kommer dertil var det lidt romantisk da vi skulle gøre det rigtigt  Lidt ligesom første gang hvor han er super forsigtig og man selv er super nervøs. Men så bagefter er man nærmest nyforelskede igen

Anmeld

2. juni 2009

Anonym trådstarter

Det var jeg også, men det er mest tanken. Faktisk når det kommer dertil var det lidt romantisk da vi skulle gøre det rigtigt  Lidt ligesom første gang hvor han er super forsigtig og man selv er super nervøs. Men så bagefter er man nærmest nyforelskede igen

Vi mangler virkelig os bare den gnist imellem os, til at være forelsket efter vi har fået barn... Jeg prøver det da lige af..

Anmeld

2. juni 2009

Mum33

Anonym skriver:

Vi mangler virkelig os bare den gnist imellem os, til at være forelsket efter vi har fået barn... Jeg prøver det da lige af..

Det syntes jeg du skal. Held og lykke

Anmeld

2. juni 2009

Anonym trådstarter

Det syntes jeg du skal. Held og lykke

Mange tak skal du have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.