Jeg kan godt forstå dig. Men I skal ikke kaste jer i en kæmpe lang og hård riddetur, ikke?

Nej! Stille og rollig, når I har lyst til det. Stille og rollig en lille smulle hver gang indtil du er klart til mere og mere! Ingen press!
Og forresten, hvis efter noget tid gør det stadig ondt, jeg har en addresse fra nogle fysiotherapeut i Kph (nu ved jeg ikke, hvor du bor) De er fantastiske og har hjulpet mig meget. Efter de der 8 ugers undersøgelsen blev jeg lidt usikkert, for det gjorde ondt. Og min veninde (efter en dårlig fødsel, hvor hun har haft utalelige sting skulle til behandling) har anbefalet mig. Det er en utrolig forskel, de er så søde, de har såååå meget kendskab til den del af kroppen! Det var faktisk dejligt, at de fand en knude (nerver som blev presset) og hurtigt opløste hun dem...
Men mht dit sex liv, husk bare stille og rollig. Giv din krop en chance for at lære det hele igen (også psykisk, da du er mor nu) og du bliver måske overrasket, hvis det pludseligt bliver bedre end før!
Anmeld