Jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil med dette indlæg.. måske bare tude ud og have det hårdt, og have lidt ondt af mig selv - et kort øjeblik!
Jeg har været ramt af depression i 1½ år nu, kom i medicinsk behandling i januar - hvilket selvfølgelig har hjulpet..
Men puha.. det er en hård periode lige nu... det knager i parforholdet, det der med (det kender i godt) Hør nu hvad jeg siger skat!! Jeg har brug for dig!! Jeg har brug for din hjælp i hjemmet!!
Mine skuldre bliver tungere og tungere.. jeg står for alt herhjemme, og skal endda lege pædagog for min mand og hjælpe ham igang med hans "opgaver", og rose ham når han gør noget, så han får lyst til at lave mere..
Jeg er der 100% for min søn, og ved jeg kunne blive bedre til at lege mere på gulvet, tegne osv. og det er noget jeg stræber mig efter...
Min familie går det også skævt med for tiden, føler de ligger en afstand til mig, og ved ikke hvorfor? savner dem

Mine veninder, ja, jeg ved ikke, det er bare kompleks, nok pga. mig.. når jeg har det dårligt, har jeg ikke så meget "overskud" til dem, fordi jeg har svært ved at rumme deres "perfekte" liv i forhold til mit "skod" liv.... (forstå mig ret)...
Så er jeg lige gået igang med skole igen, og det er bare SÅ hårdt at stå op kl.5.45, jeg er SÅ træt, fordi jeg ikke kan falde i søvn om aftenen pga. tankemylder... jeg skal huske og jeg skal huske! fald nu i søvn!!!
og så vil jeg så brænd gerne tabe mig, og det er bare.. så svært.. og ved ikke hvor jeg skal starte....

Hader bare det hele lige nu!! det hele! undtagen min søn
Kender i det ikke, når alt bare føles... øv!
Men jeg kæmper selvfølgelig videre.. og prøver at bruge alle de redskaber jeg har og kender! Men det er SÅ krævende og Så hårdt at have så meget fokus på en selv så man ikke vælter, og samtidig kæmpe med alt det andet...
nu ved jeg hvorfor jeg fik lyst til at skrive.. det var fordi jeg var ved at bryde sammen idag... stod og rystede i hele min krop, spændinger i brystkassen, flimren for øjnene... lidt a la nerve sammenbrud, varme/kulde i kroppen.. ja...
Tænkte at hvis jeg skrev hvordan jeg har det og føler offentligt - dog stadig anonymt, at så det kunne hjælpe lidt...
Øv, øv og atter øv!!
Det er lidt hårdt at være mig for tiden - det må jeg godt sige!!