Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tak for forslaget min søde janie men tænker slet ikke det er så alvorligt men hvis det fortsætter i laaaang tid er det da helt sikkert noget jeg vil overvej ligemu tænker jeg nemlig også at det er en helt normal fase som mange to årige skal igennem. ville bare gerne høre fra andre om de havde oplevet det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nusenjo88 skriver: tak for forslaget min søde janie men tænker slet ikke det er så alvorligt men hvis det fortsætter i laaaang tid er det da helt sikkert noget jeg vil overvej ligemu tænker jeg nemlig også at det er en helt normal fase som mange to årige skal igennem. ville bare gerne høre fra andre om de havde oplevet det samme
Nu er min datter kun 1,5 år.. men hun er præcis sådan.. startede for nogle uger siden årh shit hvad skete der lige med min stille og rolige pige.. Jeg tror det er meget normalt.. håber det da
okay. tror også det er en normal periode de kan have så vi må bare se tiden an og håbe det går over
det fylder bare så uendeligt meget at skulle citere indlæg hver gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128