Min dreng er mærkelig :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. september 2012

nusenjo88

Min 2-årige søn startede for halvanden uge ca med at få nogle røde pletter i ansigtet. (han har haft skoldkopper) Det var ikke noget jegbsådan tænkte videre over. samtidig har han i en to ugersbtid været anderledes om eftermiddagen. MEGET pylret og går seriøst fuldstændig amok hvis hans legetøj ikke vil som han vil, hvis han får nej, eller fyldet af hans pitabrød til aftensmad falder ud. Han er nogen gange lige ved at hive øjnene ud på sigbselv af raseri. Indtil i dag har det kun været om eftermiddagen men i går da min far var her og spise aftensmad var der intet. Han havde så lidt tynd mave i går aftes og i dag fortæller min dp mor at han ikke har været helt sig selv. og haft lidt tynd mave.(lidt alla som han har været her hjemme om eftermiddagen) Han sover fint on dagen og natten. Ingen problemer der. Og så skal det siges at får han om eftermiddagen lov til at sidde og se lidt tegnefilm er der intet imens han gør det.

Nogen der kan gøre mig klogere på hvad der sker med min ellers så glade dreng? Det er hårdt at se ham sådan og vi aner ikke hvad vi kan gøre for ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

nusenjo88

slet ingen??

Anmeld

5. september 2012

De3Guldklumper

nusenjo88 skriver:

Min 2-årige søn startede for halvanden uge ca med at få nogle røde pletter i ansigtet. (han har haft skoldkopper) Det var ikke noget jegbsådan tænkte videre over. samtidig har han i en to ugersbtid været anderledes om eftermiddagen. MEGET pylret og går seriøst fuldstændig amok hvis hans legetøj ikke vil som han vil, hvis han får nej, eller fyldet af hans pitabrød til aftensmad falder ud. Han er nogen gange lige ved at hive øjnene ud på sigbselv af raseri. Indtil i dag har det kun været om eftermiddagen men i går da min far var her og spise aftensmad var der intet. Han havde så lidt tynd mave i går aftes og i dag fortæller min dp mor at han ikke har været helt sig selv. og haft lidt tynd mave.(lidt alla som han har været her hjemme om eftermiddagen) Han sover fint on dagen og natten. Ingen problemer der. Og så skal det siges at får han om eftermiddagen lov til at sidde og se lidt tegnefilm er der intet imens han gør det.

Nogen der kan gøre mig klogere på hvad der sker med min ellers så glade dreng? Det er hårdt at se ham sådan og vi aner ikke hvad vi kan gøre for ham.

Jeg synes da bestemt ikke han lyder mærkelig

Han lyder som om der er noget der genere ham og hvis det var mit barn der pludselig fik nogle underlige røde pletter i ansigtet ja så havde jeg søgt læge hvis det ikke var forsvundet inden for få dage.

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Kan han være blevet bidt af en skovflåt?

Anmeld

5. september 2012

nusenjo88

det var heller ikke sådan ment. Men kender flere børn i vores omgangskreds (også nogen vi ikke haf været sammen med i lang tid) som pludselig har fået de knopper uden at have ændret adfærd så tænker ikke de to ting hører sammen......

Anmeld

5. september 2012

nusenjo88

Rikke&Liam skriver:

Kan han være blevet bidt af en skovflåt?

nej det er han ikke for han har ikke noget mærke der kunne antyde det eller feber

Anmeld

5. september 2012

Rikke, Liam & Linus

nusenjo88 skriver:

nej det er han ikke for han har ikke noget mærke der kunne antyde det eller feber

Ok. Hvis du er bekymret for ham, så gå en tur til lægen med ham. Andet er der vel ikke at gøre.

Anmeld

5. september 2012

nusenjo88

jamen tænker jo ikke det er noget lægeligt der er galt.. tænker mere dt er noget adfærds/udviklingsrelateret og håbede så at der var andre der havde oplevet noget lignende og kunne fortælke mig hvad det var og hvad vi kunbe gøre som forældre

Anmeld

5. september 2012

Ryberg

nusenjo88 skriver:

Hej søtte.

Hvis det fortsætter, vil jeg bare foreslå det her:

http://www.hedensted.dk/page33512.aspx

Det er kanon... helt klart noget jeg vil bruge igen...

Anmeld

5. september 2012

Skouboe

Det er helt normalt... Tæl til 7000 og sig til dig selv at det er en fase det kan godt være at man ikke snakker tigerspring længere i hans alder, men frustrationerne og hysteriet når tingene ikke går som han vil er helt normale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.