Andre der skal giftes den 7-9-2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2013

Pige2009

Bassemor<3 skriver:

jeg skal ikke, synes bare det er lidt sjovt at datoen er 7-9-13

Det er jo nok med vilje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2013

Maja_4000

Jeg ville ønske at jeg skulle tillykke til alle jer som skal

Anmeld

20. januar 2013

4xGreve

Maja_4000 skriver:

Jeg ville ønske at jeg skulle tillykke til alle jer som skal

Vil jeg også men ja vi skal nu nok nå det hehe

TILLYKKE til alle jer der skal giftes i år 2013 

Anmeld

20. januar 2013

Bassemor<3

Baagøe skriver:

Det er jo nok med vilje

haha ja uden tvivl, men jeg ser 7-0-13 som (kryds fingre, bank under bordet) hehe altså sådan det gælder ikke

Anmeld

22. januar 2013

Pige2009

Bassemor<3 skriver:

haha ja uden tvivl, men jeg ser 7-0-13 som (kryds fingre, bank under bordet) hehe altså sådan det gælder ikke

Jo, nemlig! Det er også dét, der er det sjove

Anmeld

22. januar 2013

M&M2012

Jeg skal også giftes 7-9-13 - og vi valgte datoen ud fra praktiske årsager inden det gik op for os at det nok ville blive en vældig popuær dato.

Har heldigvis kirke, lokale, fotograf, bil, kok, bryllupskage, DJ, make-up og hår, gommens tøj og farvetema på plads. Bor i København, så jeg skulle være tidligt ude - vi bestilte bryllupskage oktober sidste år, og hende der skal lave den sagde vi var det sidste par hun ville inkludere den dag, da konditoriet allerede havde 17 (!!!) bestillinger til den dato..

(Jeg kan ikke beskrive det absolutte helvede jeg gennemgår med min brudekjole - jeg vil have ærmer, ikke jakke eller kappe, og det kræver omsyninger af stort set alt jeg har prøvet... )

Og jeg glæder mig, for alt det kan egentlig være ligegyldigt, det er jo manden i mit liv det drejer sig om.. Det var sukkersødt, men jeg holder fast i det..

Anmeld

22. januar 2013

Pernille Bundgaard

Tillykke med de kommende ægteskaber :-) dejlig dato. Blev selv gift den 7/9 2005 så vi har 8 års bryllupsdag den dag. Og synes faktisk det er imponerende til at jeg er 28 og manden er 28 år så har været gift siden vi var 20 år. Ikke mange unge der holder så længe. Vi har to drenge. Fra 2006 og 2011. Har en engle pige fra 2008 og nu venter vi en lille ny til netop september 2013 :-D

Anmeld

29. januar 2013

Annemor...

Vi skal også giftes den 7. september :-)
Det eneste vi har på plads er lokalet

Anmeld

12. februar 2013

Annemor...

Hvilke farvetemaer har I valgt til jeres bryllup??

Anmeld

12. februar 2013

morethanperfect

Ja  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.