Andre der skal giftes den 7-9-2013

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2012

christinak

regalprime skriver:

Hold da op. Jeg var den første der ringede til vores kirke og booket. Vi har også bestilt alt faktisk, mad, lokaler osv. Vi er nærmest klar. Vi får også et dyrt år, men vi blev enig om at sku det være sku det være 7-9-13 da vi ikk gider her 12-12-12. Men manden bliver 25 i april, jeg er udlært 14-6 også bryllup 7-9-13 men der skal være råd til det hele

Hvor er folk fra??? Er selv fra Egtved og skal giftes her

Jeg er fra Esbjerg og det er også her vi skal giftes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2012

christinak

Frøken Christiansen skriver:

ja vi havde faktisk først fundet et lokale hvor vi skulle betale 6500 kr inkl. depositum  men det droppede vi så og har fundet et andet lokale hvor vi skal betale 2600 inkl dep.  så det var lidt bedre pris mæssigt!

Vi skal holde det på et hotel

Anmeld

6. september 2012

Dot D

Én fra min klasse skal giftes den dag, så der står den i kagens tegn for mig Jeg ved, at et par hun kender også skal giftes den dag, så der er mange om buddet

Anmeld

6. september 2012

Kris89

jeg skal

mon vi kan få lavet en gruppe??

Anmeld

7. september 2012

Sinyin

Min kæreste og jeg skal giftes 7-9-13, men vi skal lige på rådhuset først pga. huskøb!

Åhh får helt stress over såmange har booket lokaler osv.. -vi kan ikke rigtig finde det rigtige sted! Vi vil gerne holde det meget stille og rolig. Vi havde tænkt på sådan noget som en lejerskole, så min famile som bor i den anden ende af  landet også har et sted at sove... Nogen somkender nogen gode steder gerne tæt på Københavnsområdet?? 

Og rtidlig megtillykke til jer alle :-D

Anmeld

7. september 2012

Kris89

sinyin skriver:

Min kæreste og jeg skal giftes 7-9-13, men vi skal lige på rådhuset først pga. huskøb!

Åhh får helt stress over såmange har booket lokaler osv.. -vi kan ikke rigtig finde det rigtige sted! Vi vil gerne holde det meget stille og rolig. Vi havde tænkt på sådan noget som en lejerskole, så min famile som bor i den anden ende af  landet også har et sted at sove... Nogen somkender nogen gode steder gerne tæt på Københavnsområdet?? 

Og rtidlig megtillykke til jer alle :-D

hvorfor skal i på rådhus pga. huskøb først?

vi skrev til præsten da vi bestilte lokaler, men fik at vide vi skulle kontakte ham igen i det nye år... så jeg er noget nervøs for om andre også kommer der og så kommer først når vi nu har fået besked på at vente

Anmeld

8. september 2012

Sinyin

Vi skal på rådhuset først, fordi jeg er studerende og jeg ikke kan udnytte mit fradrag

Anmeld

20. januar 2013

celina m

Fantastisk dato, så er der gode chancer for at kærligheden holder 

Tillykke til jer alle.

Hvis i endnu ikke har fundet jeres brudekjole, skal i prøve www.bryllupskjolen.dk

Her er super smukke brudekjoler og til 50 % i forhold til mange andre. 

Og tro mig, kvaliteten er i top 

Celina

Anmeld

20. januar 2013

Sophie90

christinak skriver:

Ville hører om der var andre der også skulle giftes den 7-9-2013, så kunne vi måske dele ideer og fortælle om planlægningerne

Nej jeg skal ikke, men min svoger skal og vi har siden fredag ledt efter et sted der kan rumme 60 overnattende gæster (UMULIGT) hehe.. Og skal være fotograf til deres bryllup :-)

Anmeld

20. januar 2013

MorDk

Bassemor<3 skriver:

jeg skal ikke, synes bare det er lidt sjovt at datoen er 7-9-13

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.