Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissTas skriver: adidas trøjen er helt ny, kun vasket en gang. og støvlerne er brugt få gange.. 300 inkl. porto. porto er alligevel 62 kr. for mig ..
adidas trøjen er helt ny, kun vasket en gang. og støvlerne er brugt få gange.. 300 inkl. porto. porto er alligevel 62 kr. for mig ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bryndis skriver: Hvad er størrelsen på det?
Hvad er størrelsen på det?
sko 37 og trøjen står der 40 i, men jeg er en 36/38 og passer den perfekt, så den er meget lille
MissTas skriver: sko 37 og trøjen står der 40 i, men jeg er en 36/38 og passer den perfekt, så den er meget lille
Bryndis skriver: Skoene er desværre for små men trøjen vil nok kunne passe da jeg også er en 36/38. Hvad er prisen for den alene?
Skoene er desværre for små men trøjen vil nok kunne passe da jeg også er en 36/38. Hvad er prisen for den alene?
skal vi sige 150 kr. inkl. porto koster mig 40 kr. at sende den
MissTas skriver: skal vi sige 150 kr. inkl. porto koster mig 40 kr. at sende den
MissTas skriver: Så skal der ryddes op i min gaderobe.. Har så meget tøj der bare hænger, intet fejler, men ikke bliver brugt så derfor sælger jeg nu ud af det Diesel bukserne koster fra ny minimum 1000 kr., så sælges derfor til 150 stk. Bianco stiletterne i guld og sort med blomster foran er str. 38 og ALDRIG brugt spørg til resten så finder vi ud af det.. der bliver selvfølgelig rabat ved køb af mere en en ting
Så skal der ryddes op i min gaderobe.. Har så meget tøj der bare hænger, intet fejler, men ikke bliver brugt så derfor sælger jeg nu ud af det
Diesel bukserne koster fra ny minimum 1000 kr., så sælges derfor til 150 stk.
Bianco stiletterne i guld og sort med blomster foran er str. 38 og ALDRIG brugt
spørg til resten så finder vi ud af det.. der bliver selvfølgelig rabat ved køb af mere en en ting
Hvad skal du have for den lilla læderjakke?
Bryndis skriver: Det kan vi godt sige
Det kan vi godt sige
super.. sender dig en privat besked med konto oplysninger
Chewy skriver: Hvad skal du have for den lilla læderjakke?
har ingen lilla der er en sort og en grå
MissTas skriver: Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning. SÅ kom de sidste billeder på SPØRG LØS, skal bare af med det
Denne besked er markeret som værende en ugyldig opning.
SÅ kom de sidste billeder på SPØRG LØS, skal bare af med det
MissTas skriver: har ingen lilla der er en sort og en grå
ah okay, den grå så lidt sart lilla ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128