Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Både støvlerne og begge jakker
Både støvlerne og begge jakker
den ene jakke er stadig med mærke og støvlerne helt nye hvad siger du til 550 inkl. pakke porto ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
OPSEDASSE på de nye varer
så er der blevet slettet det der er solgt og nye ting er lagt ind, så tag en kigger sælger BILLIGT og giver gerne mængde rabat
Så skal der ryddes op i min gaderobe.. Har så meget tøj der bare hænger, intet fejler, men ikke bliver brugt så derfor sælger jeg nu ud af det Diesel bukserne koster fra ny minimum 1000 kr., så sælges derfor til 150 stk. Bianco stiletterne i guld og sort med blomster foran er str. 38 og ALDRIG brugt spørg til resten så finder vi ud af det.. der bliver selvfølgelig rabat ved køb af mere en en ting
Så skal der ryddes op i min gaderobe.. Har så meget tøj der bare hænger, intet fejler, men ikke bliver brugt så derfor sælger jeg nu ud af det
Diesel bukserne koster fra ny minimum 1000 kr., så sælges derfor til 150 stk.
Bianco stiletterne i guld og sort med blomster foran er str. 38 og ALDRIG brugt
spørg til resten så finder vi ud af det.. der bliver selvfølgelig rabat ved køb af mere en en ting
er ponchoen stadig ledig? og hvad str er de sorte bukser der stadig har mærke på?
FrkZier skriver: er ponchoen stadig ledig? og hvad str er de sorte bukser der stadig har mærke på?
ponchoen er stadig til salg.. alt hvad der er på billederne er til salg når noget bliver solgt sletter jeg billederne.. de er str. 29/32, dog meget små så de svarer til en 28/32 jeg bruger 28 og passer dem
MissTas skriver: ponchoen er stadig til salg.. alt hvad der er på billederne er til salg når noget bliver solgt sletter jeg billederne.. de er str. 29/32, dog meget små så de svarer til en 28/32 jeg bruger 28 og passer dem
hvad tænker du at du ville have for den?
- ja dem kan jeg sku nok ikke få min røv ned i så
FrkZier skriver: hvad tænker du at du ville have for den? - ja dem kan jeg sku nok ikke få min røv ned i så
den er rimelig dyr at sende, da det er kraftigt strik, så tænker 100 kr. + det det koster at sende den ..
MissTas skriver: den er rimelig dyr at sende, da det er kraftigt strik, så tænker 100 kr. + det det koster at sende den ..
hvor meget tror du ca det ville koste at sende den?
FrkZier skriver: hvor meget tror du ca det ville koste at sende den?
2 sek. prøver lige at putte den i en pose og veje den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128