Min FB( igangsættelse og akut KS)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2012

nielsen80

Line11 skriver:

Ihhh hvor dejligt at det hele gik godt trods komplikationerne! Det lyder til at fødslen var ok omstændighederne i betragtning, og hvor er det vidunderligt at jeres lille pige er i hopla! 

Og så er hun også bare super smuk! Ligner hun sin mor og/eller far? 

STORT tillykke til jer begge 

Det var faktisk en god fødsel trods omstændighederne. Vildt at se, hvor hurtigt de egentlig reagerer. Der gik kun 8 min fra de tog beslutningen om ks til hun var ude. Kæft de er dygtige!

Hun ligner sin mor, da hun var lille meget lys, ingen hår, lille og blå øjne. Men hun har fars pande og hage. Så en god blanding.

Glæder mig til at høre om din beretning. Det må da være snart også.....håber alt er vel forøvrigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

Line11

Fantastisk 

Det må være så sjovt at kunne genkende noget af sig selv. Jeg glæder mig så meget til at møde min egen datter, at jeg ikke kan være i mig selv nogen gange 

Det går fint tak. Jeg er begyndt at glæde mig meget til barsel! 

Jeg håber jeres lille familie rigtig får nyt hinanden 

Anmeld

8. september 2012

nielsen80

Line11 skriver:

Fantastisk 

Det må være så sjovt at kunne genkende noget af sig selv. Jeg glæder mig så meget til at møde min egen datter, at jeg ikke kan være i mig selv nogen gange 

Det går fint tak. Jeg er begyndt at glæde mig meget til barsel! 

Jeg håber jeres lille familie rigtig får nyt hinanden 

Det er vildt du allerede er så langt, du skal på barsel. Men tro mig du har noget at glæde dig til. Håber for dig, du får en nem og god fødsel.

Det er virkelig en hel igennem fantastisk føelse når man endelig sidder med det lille mirakel. M og jeg sidder nogen gange med tårer ned af kinderne og kigger på liften, som hopper fordi hun har fået hikke. Det er så fantastisk!

Anmeld

8. september 2012

Nessie

Stort tillykke med jeres lille pige

Sikke en tur I var igennem, men dejligt at høre at læger, sygeplejersker og jordemødre stadig er søde og dygtige deroppe

Anmeld

8. september 2012

nielsen80

Nessie skriver:

Stort tillykke med jeres lille pige

Sikke en tur I var igennem, men dejligt at høre at læger, sygeplejersker og jordemødre stadig er søde og dygtige deroppe

Tusind tak, og ja vil anbefalde dem til hver en tid. Fantastisk personale, som vendte en ellers ret skræmmende oplevelse til noget positivt.

Håber alt er vel med dig, og du ikke er alt for hængt op!

Anmeld

9. september 2012

Nessie

nielsen80 skriver:

Tusind tak, og ja vil anbefalde dem til hver en tid. Fantastisk personale, som vendte en ellers ret skræmmende oplevelse til noget positivt.

Håber alt er vel med dig, og du ikke er alt for hængt op!

De tog sig også rigtig godt af os, vi nåede slet ikke at registrere at det var ret kritisl, og fik først at vide nogle dage efter, at havde lægen ikke stolet på sin mavefornemmelse og lavet KS, så var han død
Så vi er MEGET taknemmelige for personalet deroppe.

Tak, det går lidt op og ned, og må jo indse at overskuddet absolut ikke er det største, så det varer lige lidt inden vi kan komme i gang med sidste forsøg.

Jeg kunne ikke se et billede af lillepigen på din profil?

Anmeld

9. september 2012

nielsen80

Nessie skriver:

De tog sig også rigtig godt af os, vi nåede slet ikke at registrere at det var ret kritisl, og fik først at vide nogle dage efter, at havde lægen ikke stolet på sin mavefornemmelse og lavet KS, så var han død
Så vi er MEGET taknemmelige for personalet deroppe.

Tak, det går lidt op og ned, og må jo indse at overskuddet absolut ikke er det største, så det varer lige lidt inden vi kan komme i gang med sidste forsøg.

Jeg kunne ikke se et billede af lillepigen på din profil?

Ked af at høre overskuddet er lavt, håber det snart lysner for jer

Billederne skulle du kunne se nu, hvor vi er venner herinde

Anmeld

14. september 2012

Nessie

nielsen80 skriver:

Ked af at høre overskuddet er lavt, håber det snart lysner for jer

Billederne skulle du kunne se nu, hvor vi er venner herinde

Hvor er hun da skøn

Håber I alle har det godt

Det går lidt op og ned her, og jeg har da næsten fået tygget mig igennem bogen, så nu skal jeg bare have kigget på opskrifterne, og fundet ud af hvordan jeg erstatter det jeg ikke kan lide, med det jeg KAN lide, uden at det giver forstyrrelser i mængden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.