Skal navnet være med C eller K?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Utroligt nok, men så ligger jeg til Caspian.

Ellers er jeg meget til: Kasper, Karla, Karoline. Synes altid de er pænest med K

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2012

Camilla <3

med C  

Anmeld

5. september 2012

Lone Jakobsen

synes det ser pænest ud med c

men kan godt forstå i er lidt i tvivl. stod med det samme da min ene søn blev døbt Isac

Anmeld

5. september 2012

Pigent

Anonym skriver:

Ja vi har talt om navnet Caspian/Kaspian, men er lidt i tvivl om det skal være med C eller K. Det er mest almindeligt med C og er også den originale engelske version, mens K er mere dansk. Men begrund gerne Jeres svar. Så kan vi måske blive lidt klogere.

Jeg synes det skal staves med C

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Chewy skriver:

Jeg har stemt Caspian

1. jeg synes det fint på skrift

2. det er mere internationalt

Synes det er et fint navn

Jamen det synes jeg også er et vigtigt argument at det er mere internationalt med C og vi tænker også det bliver med C ved nærmere eftertanke.

Anmeld

6. september 2012

M (:

Har stemt C da det efter min mening er pænest!

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Lone Jakobsen skriver:

synes det ser pænest ud med c

men kan godt forstå i er lidt i tvivl. stod med det samme da min ene søn blev døbt Isac

Ja det er jo sådanne detaljer man kan gå meget op i, men synes nu også Isac er flot stavet på den måde og ja vi vælger også C.

Anmeld

6. september 2012

serinasmor

Har stemt med c

Af den årsag at sådan ville jeg stave det uden at tænke over det ... så før mig er caspian det mest logiske

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Har stemt med c

Af den årsag at sådan ville jeg stave det uden at tænke over det ... så før mig er caspian det mest logiske

Ja det tænker vi også. At C'et vil virke oplagt, mens man mere skal forklare hvis det er et K. Så af flere grunde vil vi vist vælge C'et.

Anmeld

6. september 2012

Anonym trådstarter

Tak for Jeres mange gode svar. Det bliver C'et der vinder af flere grunde. Det har været en stor hjælp lige at høre andres meninger, når man selv er gået lidt i stå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.