fortælle kønnet på en sjov måde...!!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.686 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen.
Vi skal til scanning idag og vil så offentlig gøre kønnet på baby bagefter.
Men vi vil gerne gøre det på en sjov måde.

Nogen ideer, både hvis det er dreng/pige.
Vi har I forvejen en pige, og tænkte vi kunne skrive noget med 2 mod 2 eller 3 mod én af kønsfordelingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Godmorgen.

Vi har I forvejen en pige, og tænkte vi kunne skrive noget med 2 mod 2 eller 3 mod én af kønsfordelingen

Nu kan jeg se tråden er et par dage gammel - hvordan gik det med scanningen, og med at fortælle kønnet? 

Anmeld

10. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Godmorgen.

Jeg så den anden dag i cake boss, at de have bagt en kage til familiekomsammen, hvor familien så havde klædt sig i blåt/lyserødt efter hvilket køn de troede barnet ville have - og de fik så svaret, da kagen blev skåret og var (i dette tilfælde) lyserød indeni (:

Anmeld

11. september 2012

MortilElias2010

M (: skriver:

Jeg så den anden dag i cake boss, at de have bagt en kage til familiekomsammen, hvor familien så havde klædt sig i blåt/lyserødt efter hvilket køn de troede barnet ville have - og de fik så svaret, da kagen blev skåret og var (i dette tilfælde) lyserød indeni (:

Ej hvor fedt! Og supersødt 

Anmeld

11. september 2012

M (:

Ej hvor fedt! Og supersødt 

Synes også det var en super sød måde at fortælle det på - og faktisk kendte forældrene i dette tilfælde heller ikke kønnet (hvordan dét så lige er sket ved jeg ikke), så mor var klædt i lyserødt og far i lyseblåt.. Da det så blev afsløret, at parret ventede en pige "flåede" far den lyseblå skjorte af, og havde nedenunder en lyserød t-shirt.. Årrrrh! 

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Nu kan jeg se tråden er et par dage gammel - hvordan gik det med scanningen, og med at fortælle kønnet? 

Det gik rigtig godt.
Vi endte med at lave samme status på facebook hvor vi skrev
Januar 2013 - status 3 mod 1

Folk gættede med det samme hvad vi ventede os

Anmeld

11. september 2012

chael

Da jeg ventede min datter, der var der på det tidspunkt, kun drenge i familien. Så min svigerfar ønskede sig jo helt vildt et pige barnebarn.

Da vi så fik afvide til md scanning at det var en pige, gik vi ud og købte lyserøde sutter og drenge gavepapir. Så da han så pakken, troede han jo det var en dreng, men fik julelys i øjnene, da en lyserød sut blev pakket op

Det var en sød måde for os

Anmeld

11. september 2012

MortilElias2010

M (: skriver:

Synes også det var en super sød måde at fortælle det på - og faktisk kendte forældrene i dette tilfælde heller ikke kønnet (hvordan dét så lige er sket ved jeg ikke), så mor var klædt i lyserødt og far i lyseblåt.. Da det så blev afsløret, at parret ventede en pige "flåede" far den lyseblå skjorte af, og havde nedenunder en lyserød t-shirt.. Årrrrh! 

Ha ha så han var helgarderet  Amen altså... Sødt, sødt sødt 

Anmeld

11. september 2012

Fru.Mäes <3

Vi havde købt 2 små lyserøde huer også gav vi lillemanden dem i hånden også tog vi et billede og lagde det på nettet..

Dog overraskede vi lige mine forældre, (jeg havde fødselsdag samme dag som vi fik af vide at det var en pige vi ventede os) med at ved middagsbordet var der lyserøde bloklys og lyserøde servietter 

Anmeld

11. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Det gik rigtig godt.
Vi endte med at lave samme status på facebook hvor vi skrev
Januar 2013 - status 3 mod 1

Folk gættede med det samme hvad vi ventede os

Ej hvor godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.