Hvad laver I i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

linemus

Jeg keder mig helt vildt, og det har jeg egentlig slet ikke tid til, for jeg er ved at lave to vigtige ansøgninger, som jeg vil sende imorgen tidlig, og cv og portfolio skal også være færdigt...   Det' jo bare mig i en nødeskal. Jeg er også stadig syg og synes verden er træls - de sidste tre aftener er jeg faldet i søvn på sofaen før kl.21, så er spændt på, hvorlænge jeg kan holde mig vågen i aften... SKAL være færdig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Astrid P

Jeg burde egentlig sidde og være igang med at få de sidste løse ender sat sammen inden jeg skal forsvare min bacheloropgave i morgen formiddag... Men jeg ORKER simpelthen ikke. Jeg er slet, slet ikke færdig med at gøre det klart, men jeg ender alligevel med at sidde her på baby og på FB i stedet for at komme igang. Honestly, jeg er simpelthen så taberagtig!!!

Anmeld

18. maj 2009

Tynen

Jeg har først lige fået ro for ungen og manden.
Hun sover efter 3 kvarters hylen op (Sikkert fordi jeg den anden dag skrev at det gik så mega godt! Tsk, tsk) og manden er sendt i værkstedet...

Men her sker dælme ikke meget i aften.. Måske man skulle gå i et langt bad og så tidligt i seng?!
Kunne jo også være det hjalp på den lede forkølelse/hoste..

Anmeld

18. maj 2009

linemus

Held og lykke imorgen, Astrid 

Anmeld

18. maj 2009

Astrid P

linemus skriver:

Held og lykke imorgen, Astrid 

Tak, Line. Det bliver så lækkert at få den overstået... Så er der nemlig kun en eneste eksamen tilbage, og den har jeg tre uger til at forberede!

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Sidder og skifter lidt mellem FB og Baby (har 2 vinduer åbne) og ser tv, samtidig, men der sker ikke rigtigt noget interresant. På FB spiller jeg et spil der hedder "Farm Town" det er faktisk ret sjovt.

Anmeld

18. maj 2009

Nadi

Jeg har ryddet op i soveværlset. Man skulle tro der var sprunget en bombe derinde, indeholdene mit tøj  Og der kommer en ejendomsmæglæer + udlejer på mandag og tilsigtiger lejligheden (den skal nemlig sælges), så der må jo godt værelidt nydeligt inden de kommer.

God fornøjelse med skrivningen, håber ikke du er faldet i søvn endnu  Jeg er ihvertfald træt nu, og vil putte mig under dynen. Skulle egentlig bare ind og se til jer skønne kvinder

Astrid: jeg vil gerne være taberagtig sammen med mig, det kunne lige så godt have været mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.