De der kæmpe bind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Kamulla

havde KÆMPE tenna bind og fik nogle fra hospitalet samt net trusser... og så gik jeg ellers i mormor trusser mens jeg gik med de bind der.. nej det er ikke sjovt.. men ja.. det må man jo tage med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

4kløver

Skulle du løbe tør så en baby ble super til natten. Og så på med de net underbukser.

Anmeld

4. september 2012

MorDk

4kløver skriver:

Skulle du løbe tør så en baby ble super til natten. Og så på med de net underbukser.

Jah den er go'

Anmeld

4. september 2012

Muhmi

Har ingen net-trusser fået af sygehuset, men jeg kunne godt bruge de store bind i mine alm. "vaskedags-trusser" Altså de der, der skærer lige henover numsen og er dejligt store/brede

Anmeld

4. september 2012

Faith

Jeg brugte min mands boxershorts den første uge efter fødslen. Totalt usexet, men det fungerede

Anmeld

4. september 2012

christina92

MorDk skriver:

Jeg har købt sådan nogle "lækre" sorte mormor-trusser i en str. større end jeg normalt bruger... (I føtex for 15,- stk)

Anmeld

4. september 2012

Tona

Hej tøser.

Ja det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men kunne i godt have de der giga bind i jeres alm. trusser de første dage efter fødslen??

Eller købte i nogle der var et par numre større eller hvordan ?

Åhh SUK, er bare så dårlig til bind og de er jo enorme! Vil hellere have en voksen ble på

Altså jeg gjorde det at så længe jeg brugte giga-bindene der havde jeg graviditets-trusserne på stadigvæk og så gik det fint nok. På nogle sygehuse får man også udleveret sådan nogle forfærdeligt grimme netunderbukser som er i størrelse enorm og som man kan have på til kæmpe-bindene. Dem fik man i alt fald på kolding sygehus dengang, når man var indlagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.