De der kæmpe bind!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.158 visninger
16 svar
0 synes godt om
4. september 2012

christina92

Hej tøser.

Ja det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men kunne i godt have de der giga bind i jeres alm. trusser de første dage efter fødslen??

Eller købte i nogle der var et par numre større eller hvordan ?

Åhh SUK, er bare så dårlig til bind og de er jo enorme! Vil hellere have en voksen ble på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

mortilnoahogmelina

Altså man får jo sådan nogen net trusser på sygehuset udover piv kæmpe bind når man har født og dem kan du os tage nye af hver gang du evt går på toilettet .
Jeg var indlagt 1 døgn og brugte bare de der net trusser ..

Der udover lånte jeg lige 5 kæmpe bind og en del net trusser med hjem da vi blev udskrevet jeg brugte dem kun i en halv dag hjemme så skiftede jeg til alm trusser og nat bind fra always . Jeg var alligevel oppe en gang om natten og amme og der skiftede jeg bare bind . Det kunne sagtens holde det ..

Og det er sammen plan den her gang

Anmeld

4. september 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg havde før jeg fødte købt trusser i et nr større så de ikke irriterede med den store mave og det fungere fint til efter fødslen også med de kæmpe bind

Anmeld

4. september 2012

2babygirls

christina92 skriver:

Hej tøser.

Ja det er måske et lidt mærkeligt spørgsmål, men kunne i godt have de der giga bind i jeres alm. trusser de første dage efter fødslen??

Åhh SUK, er bare så dårlig til bind og de er jo enorme! Vil hellere have en voksen ble på

Jeg kunne godt have dem i min bjørn borg hipsters, men brugte dem kun de første par dage, og kun hjemme, så jeg ikke havde 4 baller haha.
Derfra brugte jeg alm med vinger.

Anmeld

4. september 2012

christina92

Mortil2tiloktober skriver:

Altså man får jo sådan nogen net trusser på sygehuset udover piv kæmpe bind når man har født og dem kan du os tage nye af hver gang du evt går på toilettet .
Jeg var indlagt 1 døgn og brugte bare de der net trusser ..

Der udover lånte jeg lige 5 kæmpe bind og en del net trusser med hjem da vi blev udskrevet jeg brugte dem kun i en halv dag hjemme så skiftede jeg til alm trusser og nat bind fra always . Jeg var alligevel oppe en gang om natten og amme og der skiftede jeg bare bind . Det kunne sagtens holde det ..

Og det er sammen plan den her gang

Åhhh Smart! Den plan tror jeg da bare jeg hopper på!  

Tusind tak

Anmeld

4. september 2012

Laulund87

Ja de der net trusser er bare sååå fine Ej måske ikke, men de holder det kæmpe bind på plads

Jeg blødte desværre så meget at jeg måtte gå med begge dele i flere uger Vi var så indlagt længe så det var nemt at få fat i..

Anmeld

4. september 2012

mortilnoahogmelina

christina92 skriver:

LJeJeg

Åhhh Smart! Den plan tror jeg da bare jeg hopper på!  

Tusind tak

JEg Synes i hvertfald det var rart . Og vi var ikke nogen steder det første døgn . Fødte natten til d 30 december . Kom hjem ved 13 tiden d 31 .. og ja der slappede vi bare af med god mad med min mormor Og morfar . D 1 brugte jeg bare alm nat bind .

Anmeld

4. september 2012

tinasmor

christina92 skriver:

Hej tøser.

Jeg havde købt sådan nogle rigtig store/tykke bind i Matas og de var gode nok her.

Anmeld

4. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Jeg købte trusser et nr større, så der var plads til de store bleer/ bind. Syntes bare det var det rareste. Vh stine

Anmeld

4. september 2012

MorDk

Jeg har købt sådan nogle "lækre" sorte mormor-trusser i en str. større end jeg normalt bruger... (I føtex for 15,- stk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.