Ser frem til jordmoder besøg i morgen .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2012

mybaby-girl

Uhh, hvor jeg bare ser så meget frem til jordmoder besøg i morgen, og håber hun vil se om hun kan lave hindeløsning på mig, vil være 39+4 i morgen og sidst sagde hun at hun ville se hvordan og hvorledes når og hvis jeg kom igen - som så er i morgen, ellers ville jeg få tid til igang sættelse når jeg er 41+0, som så er d. 15.09.12 ...

Er virkelig spændt på hva hun siger i morgen

Skulle bar lig ud med lidt glæde

Go dag til jer alle !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2012

christina92

Hvordan gik det hos JM den anden dag ??

Anmeld

8. september 2012

mybaby-girl

christina92 skriver:

Hvordan gik det hos JM den anden dag ??

Tak fordi du spørger

Jeg fik taget blodtryk, urin testet og målt maven og vi hørte hjertelyd som vi plejer, men fik så en tid til i gangsættelse der hedder Hindeløsning 41+0 som er d. 15/9 og hvis der ikk sker noget der så stikpille eller anden metode 41+3 ...

Jeg var så også oppe på selve svangreafsnit og fik kørt en CTG strimmel da jeg ikk havde mærket ham halvt så meget som jeg plejede det sidste døgn inden jordmoder, men alt så fint og flot ud ..

Har termin i dag, så håber at det snart går igang af sig selv, har haft noget ondt i skambenet i dag men ellers ingenting ..

Anmeld

9. september 2012

christina92

mybaby-girl skriver:

Tak fordi du spørger

Jeg fik taget blodtryk, urin testet og målt maven og vi hørte hjertelyd som vi plejer, men fik så en tid til i gangsættelse der hedder Hindeløsning 41+0 som er d. 15/9 og hvis der ikk sker noget der så stikpille eller anden metode 41+3 ...

Jeg var så også oppe på selve svangreafsnit og fik kørt en CTG strimmel da jeg ikk havde mærket ham halvt så meget som jeg plejede det sidste døgn inden jordmoder, men alt så fint og flot ud ..

Har termin i dag, så håber at det snart går igang af sig selv, har haft noget ondt i skambenet i dag men ellers ingenting ..

Jeg håber det når at gå i gang af sig selv og puster en masse VE-støv i din retning!!

Godt at alt var fint med ham, det er altid rart lige at være på den sikre side. også typisk sådan noget kommer lige efter man jo faktisk har fået afvide alt er super, så kommer der et eller andet der gør en nervøs

Anmeld

9. september 2012

mybaby-girl

christina92 skriver:

Jeg håber det når at gå i gang af sig selv og puster en masse VE-støv i din retning!!

Godt at alt var fint med ham, det er altid rart lige at være på den sikre side. også typisk sådan noget kommer lige efter man jo faktisk har fået afvide alt er super, så kommer der et eller andet der gør en nervøs

mange tak  :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.