NF overstået...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Dejligt med en god NF! Så er du lige en uge efter mig

Det kan man da virkelig sige er at følges ad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Det kan man da virkelig sige er at følges ad

Det kan vidst ikke kaldes andet

Skal du have en kønsscanning, eller håber du på, at det kan ses ved MD?

Eller ønsker du slet ikke at vide det?

Anmeld

11. september 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Det kan vidst ikke kaldes andet

Skal du have en kønsscanning, eller håber du på, at det kan ses ved MD?

Eller ønsker du slet ikke at vide det?

Jeg ønsker totalt meget at vide det!

Da jeg skulle have Amanda kunne vi ikke få det at vide ved MD da hun lå forkert. Vi fik det først at vide i uge nogen og 30 da jeg fik en ekstra scanning for at følge hendes vægt. Det var så irriterende ikke at kunne tænke på navne og jeg følte også at det var dejligt at vide kønnet så man bedre kunne forestille sig hende.

Denne gang har jeg krævet  at vi tager til en kønsscanning hvis vi ikke kan få det at vide til MD. Jeg nægter dog at ofre pengene på en kønsscanning hvis vi kan få det at vide gratis til MD så venter til derefter

Hvad med dig?

Anmeld

11. september 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Jeg ønsker totalt meget at vide det!

Da jeg skulle have Amanda kunne vi ikke få det at vide ved MD da hun lå forkert. Vi fik det først at vide i uge nogen og 30 da jeg fik en ekstra scanning for at følge hendes vægt. Det var så irriterende ikke at kunne tænke på navne og jeg følte også at det var dejligt at vide kønnet så man bedre kunne forestille sig hende.

Denne gang har jeg krævet  at vi tager til en kønsscanning hvis vi ikke kan få det at vide til MD. Jeg nægter dog at ofre pengene på en kønsscanning hvis vi kan få det at vide gratis til MD så venter til derefter

Hvad med dig?

Jeg er PISSE utålmodig og vil jo helst af alt til kønsscanning allerede i morgen

Men på den anden side.. Jeg skal til MD d. 24 i næste måned.. Og har uanset hvad ikke råd til en kønsscanning før den første, så er der alligevel bare 24 dage kun til næste scanning, så kunne jo godt finde på, at vente til bagefter, bare for ikke at spilde de 6-700 kroner det koster

Men jeg SKAL vide det

Anmeld

12. september 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Jeg er PISSE utålmodig og vil jo helst af alt til kønsscanning allerede i morgen

Men på den anden side.. Jeg skal til MD d. 24 i næste måned.. Og har uanset hvad ikke råd til en kønsscanning før den første, så er der alligevel bare 24 dage kun til næste scanning, så kunne jo godt finde på, at vente til bagefter, bare for ikke at spilde de 6-700 kroner det koster

Men jeg SKAL vide det

Ej har du tjecket de der priser endeligt? For jeg mener nu kun at det koster 400 kr? Det gør det i alt fald i Kolding.

Men ja, jeg ville nok også foretrække at blive scannet her og nu og få det at vide, men vi er ikke så meget for at lægge penge til noget unødvendigt, for vi har ikke for mange penge herhjemme da manden er på SU 

Se her:

http://www.graviditetsscanning.dk/konsscanning/

Der koster det 400 kr i Kolding, København, Århus, Aalborg.

Anmeld

12. september 2012

AnthonsMor

Amandas-mor skriver:

Ej har du tjecket de der priser endeligt? For jeg mener nu kun at det koster 400 kr? Det gør det i alt fald i Kolding.

Men ja, jeg ville nok også foretrække at blive scannet her og nu og få det at vide, men vi er ikke så meget for at lægge penge til noget unødvendigt, for vi har ikke for mange penge herhjemme da manden er på SU 

Se her:

http://www.graviditetsscanning.dk/konsscanning/

Der koster det 400 kr i Kolding, København, Århus, Aalborg.

Tak for linket! I Silkeborg og Hobro koster det mellem 6 og 700 kroner..

Men nej, jeg vil nu helst heller ikke bruge penge unødigt.. :p

Kunne være man skulle overveje at tage til Århus, så kunne det kombineres med en tur i IKEA

Anmeld

12. september 2012

Pige2009

Det er bare stort

Anmeld

14. september 2012

Tona

RikkeThygesen skriver:

Tak for linket! I Silkeborg og Hobro koster det mellem 6 og 700 kroner..

Men nej, jeg vil nu helst heller ikke bruge penge unødigt.. :p

Kunne være man skulle overveje at tage til Århus, så kunne det kombineres med en tur i IKEA

Vildt nok med de der prisforskelle!

He he, ja det kunne jo kombineres med en tur i Ikea, hvor jeg har hørt at der er mega fedt. Jeg er så en af de få kvinder som aldrig har været i Ikea, men jeg er snart nysgerrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.