Vokser brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

chas12

Baagøe skriver:

Jeg ville nok købe en enkelt nu, så du har, de fleste bryster vokser en del, når du først har født og mælken løber til

Ja det tænker jeg også.. kunne nemlig se bilka har en på tilbud til ca. 100 kr så det er jo ikke så galt hvis jeg så ikke kan bruge den så mange dage.. Så kan jeg jo anskaffe mig nogle ordentlig nogle når mælken er løbet til osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

mortilnoahogmelina

chas12 skriver:

Hehe det lyder til vi skal krydse fingre for de ikke vokser mere Mine er ikke vokset det store, men tænker bare det må være træls ikke at have en de første dage på sygehuset så det var mere hvor stor jeg skal købe den. Men tænker måske en størrelse større end nu - så kunne jeg jo håbe det går

an sagtens følge dig , jeg vil råde dig til bare at købe en billig en til de første dage og ja så i en str større end normalt , så vil jeg mene du sagtens vil kunne passe den Når mælken så er løbet 100 procent til så invistere du i en dejlig god amme bh

Sådan gjorder ejg i hvertfald .

Og nej jeg krydser meget for de ikk vokser ret meget mere nu

Anmeld

3. september 2012

chas12

Tak for jeres svar. Kan se det er noget individuel hvor meget de vokser.. men tror jeg køber mig en enkelt så jeg har en at starte på og så må jeg ud og invistere når jeg kommer hjem fra sygehuset

Anmeld

3. september 2012

chas12

Mortil2tiloktober skriver:

an sagtens følge dig , jeg vil råde dig til bare at købe en billig en til de første dage og ja så i en str større end normalt , så vil jeg mene du sagtens vil kunne passe den Når mælken så er løbet 100 procent til så invistere du i en dejlig god amme bh

Sådan gjorder ejg i hvertfald .

Og nej jeg krydser meget for de ikk vokser ret meget mere nu

Jeg har nemlig set at Bilka har en på tilbud til ca 100 kr og så er den endda ret sød at se på, så den har jeg tænkt at starte ud med og ja så invisterer i nogle når jeg kommer hjem fra sygehuset

Hehe! Nu er der da heldigvis heller ikke så mange uger tilbage selvom der selvfølghelig stadig kan ske en del på 8 uger!

Anmeld

3. september 2012

Pige2009

chas12 skriver:

Ja det tænker jeg også.. kunne nemlig se bilka har en på tilbud til ca. 100 kr så det er jo ikke så galt hvis jeg så ikke kan bruge den så mange dage.. Så kan jeg jo anskaffe mig nogle ordentlig nogle når mælken er løbet til osv

Jeg blev rådet til at købe to skålstørrelser større, og jeg gik ca. 2-3 op 

Anmeld

3. september 2012

Masig

chas12 skriver:

Det er lige præcis det jeg kunne forestille mig kunne være træls hvis man ikke har en, og ved jeg skal ligge på sygehuset et par dage.. så planen var jeg ville købe en enkelt så jeg har en at starte på, så tror jeg tager chancen og så køber en der er lidt større end dem jeg bruger nu! Så må jeg håbe det går

ja ellers må  du lægge ekstra amme indlæg i så de bliver fyldt ud hehe...

Anmeld

3. september 2012

chas12

Masig skriver:

ja ellers må  du lægge ekstra amme indlæg i så de bliver fyldt ud hehe...

Haha god ide! Den havde jeg ikke lige tænkt på

Anmeld

4. september 2012

mortilnoahogmelina

chas12 skriver:

Jeg har nemlig set at Bilka har en på tilbud til ca 100 kr og så er den endda ret sød at se på, så den har jeg tænkt at starte ud med og ja så invisterer i nogle når jeg kommer hjem fra sygehuset

Hehe! Nu er der da heldigvis heller ikke så mange uger tilbage selvom der selvfølghelig stadig kan ske en del på 8 uger!

Ja det var os billigt. Kan godt forstå du vil købe den

Hehe nej heldigvis ikke , glæder mig os bare til de sidste uger er overstået .

Anmeld

4. september 2012

chas12

Mortil2tiloktober skriver:

Ja det var os billigt. Kan godt forstå du vil købe den

Hehe nej heldigvis ikke , glæder mig os bare til de sidste uger er overstået .

ja det bliver da ogs så dejligt at få de små til verden - jeg begynder også at glæde mig helt vildt nu og syntes ofte at 8 uger er lang tid! Men på den anden side prøver jeg ogå at nyde tgiden hvor man er selv, selvom ønsket at se ham står noget højere på listen

Anmeld

4. september 2012

Tulle28

Altså mine blev vildt store! Jeg havde købt ammetop forinden, men måtte ud og købe nr. større.

Jeg ville vente hvis jeg var dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.