Vokser brysterne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. september 2012

chas12

Hej

Jeg er nu 32 uger henne og har fundet en amme bh på tilbud. Men kan man godt købe den nu eller kan ens bryster ændre sig så meget at jeg måske ikke vil kunne passe den når jeg har født?? Er første gangs fødende så ved ikke om de bliver større når mælen render til osv. Så håber der er nogle der kan hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

mortilnoahogmelina

Jeg synes det er svært at svare på . Nu har jeg født en gang og venter mig igen er 32 uger henne .

FØRste gang Der kunne jeg passe mine dine bher lige indtil fødslen og de voksede jo lidt da jeg havde født , havde købt en amme bh i en str skål større end min alm bh .. og den passede fint .

Den her gang Der er mine bryster vokset som kanon kugler under graviditeten og ja Har så endnu ikke født , men håber da virkelig ikke de bliver større . De er simpelthen så kæmpe nu , at jeg næsten ikke kan holde dem ud selv , så tør ikke tænke på hvordan de ser ud når jeg føder Så.

Anmeld

3. september 2012

Nadja+Baby+2012

chas12 skriver:

Hej

Jeg er nu 32 uger henne og har fundet en amme bh på tilbud. Men kan man godt købe den nu eller kan ens bryster ændre sig så meget at jeg måske ikke vil kunne passe den når jeg har født?? Er første gangs fødende så ved ikke om de bliver større når mælen render til osv. Så håber der er nogle der kan hjælpe?

Hej, 

Nu er jeg os første gangs men alle siger at de vokser helt vildt når mælken er løbet til. 

Alle jordmødre siger ihvertfald at man nok skal vente med at købe  

Anmeld

3. september 2012

2babygirls

chas12 skriver:

Hej

Jeg var så smart at købe en ammebh i small dagen inden mælken løb til, og så blev den alt for lille. Så måtte ud og have en mere i medium.

Og jeg har endda små bryster, så syntes jo ikke de kunne rumme mere, men ak.. det kunne de så godt

Anmeld

3. september 2012

Masig

chas12 skriver:

Hej

Jeg brugte samme str BH hele graviditeten igennem, købte en amme BH da vi kom hjem fra sygehuset efter fire dage og den kunne jeg passe indtil jeg stoppede med at amme efter 14 dage... Mine bryster voksede lidt gennem hele forløbet, men aldrig mere end at jeg kunne bruge mine gamle BH'er samt den amme-BH jeg købte i starten... Men det er vist meget forskelligt... Dog synes jeg det var virkelig træls ikke at have en amme-BH på sygehuset i de fire dage vi var der, da jeg skulle amme hver tredje time.. det var SÅ bøvlet med en alm BH, så jeg vil klart have en amme-BH klar ved fødslen hvis jeg skal have en mere...

Anmeld

3. september 2012

Pige2009

chas12 skriver:

Hej

Jeg ville nok købe en enkelt nu, så du har, de fleste bryster vokser en del, når du først har født og mælken løber til

Anmeld

3. september 2012

MortilCilas

chas12 skriver:

Hej

Mine voksede fra en lille B til en stor C i starten af gravidteten, og en dd var alt for lille da jeg havde født

Anmeld

3. september 2012

Ciss

Mine bryster ændrede sig næsten ikke, mens jeg var gravid, men tre dage efter fødslen var det op en skålstr....

Jeg havde købt to ammeBHer som var netop en skålstr over normalen og for mig fungerede supert. Men jeg tror, det er lidt individuelt, hvor meget større, man bliver.

Anmeld

3. september 2012

chas12

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg synes det er svært at svare på . Nu har jeg født en gang og venter mig igen er 32 uger henne .

FØRste gang Der kunne jeg passe mine dine bher lige indtil fødslen og de voksede jo lidt da jeg havde født , havde købt en amme bh i en str skål større end min alm bh .. og den passede fint .

Den her gang Der er mine bryster vokset som kanon kugler under graviditeten og ja Har så endnu ikke født , men håber da virkelig ikke de bliver større . De er simpelthen så kæmpe nu , at jeg næsten ikke kan holde dem ud selv , så tør ikke tænke på hvordan de ser ud når jeg føder Så.

Hehe det lyder til vi skal krydse fingre for de ikke vokser mere Mine er ikke vokset det store, men tænker bare det må være træls ikke at have en de første dage på sygehuset så det var mere hvor stor jeg skal købe den. Men tænker måske en størrelse større end nu - så kunne jeg jo håbe det går

Anmeld

3. september 2012

chas12

Masig skriver:

Jeg brugte samme str BH hele graviditeten igennem, købte en amme BH da vi kom hjem fra sygehuset efter fire dage og den kunne jeg passe indtil jeg stoppede med at amme efter 14 dage... Mine bryster voksede lidt gennem hele forløbet, men aldrig mere end at jeg kunne bruge mine gamle BH'er samt den amme-BH jeg købte i starten... Men det er vist meget forskelligt... Dog synes jeg det var virkelig træls ikke at have en amme-BH på sygehuset i de fire dage vi var der, da jeg skulle amme hver tredje time.. det var SÅ bøvlet med en alm BH, så jeg vil klart have en amme-BH klar ved fødslen hvis jeg skal have en mere...

Det er lige præcis det jeg kunne forestille mig kunne være træls hvis man ikke har en, og ved jeg skal ligge på sygehuset et par dage.. så planen var jeg ville købe en enkelt så jeg har en at starte på, så tror jeg tager chancen og så køber en der er lidt større end dem jeg bruger nu! Så må jeg håbe det går

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.