hvad ville i sige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

bette

hvad ville i svare hvis jeres mand kom hjem og sagde at måske om 12 års tid skal vi måske flytte til australien i et halvt år.. fordi så kunne han måske uddanne sig videre til pilot hvis nu han synes han nuværende job bliver for kedeligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

linemus

At det måtte vi se på til den tid Det er jo ikke til at vide nu, hvor man er og hvad man - og ens børn - laver om 12 år. Men det kunne da være spændende

Anmeld

18. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg ville sige: Ja tak

Med forbehold, og 12 år er jo lang tid. Der kan ske meget.

Anmeld

18. maj 2009

Sweet1978

Det ville ikke kunne lade sig gøre i mit tilfælde for jeg ville ikke kunne får mine børn med da den ene af mine er delebørn og faderene aldrig ville gå med til det. Så nej her. Så ville jeg hellere udvære manden i et halvt år velvidende at han kommer tilbage til mig.

Anmeld

18. maj 2009

bette

jamen ville i rykke ungerne op md roden for at flytte dem til et heeelt andet sted og så flytte ½år senere tilbage igen?

Anmeld

18. maj 2009

Tut

Det er svært at sige nu.... Det kommer helt an på hvordan jeres situation ser ud om 12 år.

Jeg ville ikke kunne sige ja eller nej til det nu...

Anmeld

18. maj 2009

linemus

Jeg synes, det er svært at sige nu, når jeg ikke har så store børn. Jeg ved ikke, hvad konsekvenserne vil være for dem - her tænker jeg på deres socialliv. Det er vel også afhængigt af, hvordan barnet er. Tænker jeg. Men jeg er sikker på, at de vil få rigtig meget ud af at prøve at være en del af en anden kultur, som kun vil gøre dem til større mennesker. Jeg tror godt, man kunne tage væk i et halvt år og så komme tilbage til det samme igen.

Anmeld

18. maj 2009

Kaufie

Jeg ville ikke have de store betænkeligheder.

Når det nu kun er ½ år, så kan de jo komme tilbage til samme klasse, hvis I (du) selv hjælper  lidt til med at følge skolegangen herhjemme (som sikkert er meget mere online til den tid alligevel....) Derudover vil det give dem et kæmpe boost med at lære det engelske sprog, en fantastisk kultur og et helt igennem skønt land.

Jeg tror ikke de vil miste noget socialt - de skal vel også i skole dernede - og de kommer jo netop tilbage med en masse spændende historier.

Mette, allerede misundelig

Anmeld

19. maj 2009

Nadi

Jeg ville sige der godt nok er laaaaaang tid til, 12 år er alligevel ikke lige om hjørnet så der er da tid til at tænke over tingene.
Men hvis han kom og sagde at det var om 2 år så ville jeg sige GO FOR IT, vi pakker med det samme
Jeg ville ta det som en oplevelse for livet, men nu er jeg også en der elsker eventyr og vil selv gerne flytte til udlandet.

Ville faktisk slet ikke have noget imod at min mand kom hjem med den besked.

Anmeld

19. maj 2009

LouiseViola

bette skriver:

jamen ville i rykke ungerne op md roden for at flytte dem til et heeelt andet sted og så flytte ½år senere tilbage igen?

Ja, helt klart! Det er jo bare en maget lang ferie. Er sikker på at børnene vil elske det, og de vil lære en masse nyt og få en masse nye oplevelser.
Så længe det ikke er længere tid vil jeg ikke være i tvivl!
"Australien  - ja tak"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.