Dumme løg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

B&J

Gravid2012 skriver:

der findes nogle der er rigtig lette at rengoere... proev at tag et kig paa dem, fordi jeg kan huske hvor traels det er at ligne saadan en her naar man skraere loeg...

good luck

jeg må ud og kigge efter dem evt på nettet for ja det er så træls når man skære løg

tak for din hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

B&J

Strawberry skriver:

Haha ...æv æv..håber at du finder en løsning

det håber jeg også....

Anmeld

3. september 2012

Gravid2012

B&J skriver:

jeg må ud og kigge efter dem evt på nettet for ja det er så træls når man skære løg

tak for din hjælp

selv tak ha en dejlig aften...

Anmeld

3. september 2012

B&J

Gravid2012 skriver:

selv tak ha en dejlig aften...

i lige måde

Anmeld

3. september 2012

Isabella_mor

hvis man opbevarer sine løg i køleskabet gør det ikke nas når man skærer dem...  

Anmeld

3. september 2012

Mette.

B&J skriver:

aahh hader når man skal skære løg mine øjne pisker ned og det sviger jeg hopper og danser og hader hader det men elsker det i maden

er der ikke nogle her inde der har en masse gode råd de vil dele med mig så jeg ikke skal pines hvergang jeg skal skrælle løg

Vi river løget på et rivejern i stedet for t snitte det. det svier heller ikke på den måde,

Anmeld

3. september 2012

B&J

Mette. skriver:

Vi river løget på et rivejern i stedet for t snitte det. det svier heller ikke på den måde,

det kunne være man skulle prøve men så kommer alt saften tror bare det så bliver værre

Anmeld

3. september 2012

B&J

Isabella_mor skriver:

hvis man opbevarer sine løg i køleskabet gør det ikke nas når man skærer dem...  

det kan være det er der for jeg har dem jo til at ligge i en kurv

ttaaak

hvor længe kan de så holde sig i køleskabet???

Anmeld

3. september 2012

Mette.

B&J skriver:

det kunne være man skulle prøve men så kommer alt saften tror bare det så bliver værre

Det plejer altid at virke her, det er hurtigt også gør det på et skærebræt også over i gryden - så når det slet ikke at svie.

Anmeld

3. september 2012

B&J

Mette. skriver:

Det plejer altid at virke her, det er hurtigt også gør det på et skærebræt også over i gryden - så når det slet ikke at svie.

det må prøves for syntes selv jeg er hurtig til at skære dem, men måske er det fordi jeg er så lille jeg har jo hovede helt nede i løgene hihihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.