Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gravid2012 skriver: der findes nogle der er rigtig lette at rengoere... proev at tag et kig paa dem, fordi jeg kan huske hvor traels det er at ligne saadan en her naar man skraere loeg... good luck
der findes nogle der er rigtig lette at rengoere... proev at tag et kig paa dem, fordi jeg kan huske hvor traels det er at ligne saadan en her naar man skraere loeg...
good luck
jeg må ud og kigge efter dem evt på nettet for ja det er så træls når man skære løg
tak for din hjælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Strawberry skriver: Haha ...æv æv..håber at du finder en løsning
Haha ...æv æv..håber at du finder en løsning
det håber jeg også....
B&J skriver: jeg må ud og kigge efter dem evt på nettet for ja det er så træls når man skære løg tak for din hjælp
selv tak ha en dejlig aften...
Gravid2012 skriver: selv tak ha en dejlig aften...
i lige måde
hvis man opbevarer sine løg i køleskabet gør det ikke nas når man skærer dem...
B&J skriver: aahh hader når man skal skære løg mine øjne pisker ned og det sviger jeg hopper og danser og hader hader det men elsker det i maden er der ikke nogle her inde der har en masse gode råd de vil dele med mig så jeg ikke skal pines hvergang jeg skal skrælle løg
aahh hader når man skal skære løg mine øjne pisker ned og det sviger jeg hopper og danser og hader hader det men elsker det i maden
er der ikke nogle her inde der har en masse gode råd de vil dele med mig så jeg ikke skal pines hvergang jeg skal skrælle løg
Vi river løget på et rivejern i stedet for t snitte det. det svier heller ikke på den måde,
Mette. skriver: Vi river løget på et rivejern i stedet for t snitte det. det svier heller ikke på den måde,
det kunne være man skulle prøve men så kommer alt saften tror bare det så bliver værre
Isabella_mor skriver: hvis man opbevarer sine løg i køleskabet gør det ikke nas når man skærer dem...
det kan være det er der for jeg har dem jo til at ligge i en kurv
ttaaak
hvor længe kan de så holde sig i køleskabet???
B&J skriver: det kunne være man skulle prøve men så kommer alt saften tror bare det så bliver værre
Det plejer altid at virke her, det er hurtigt også gør det på et skærebræt også over i gryden - så når det slet ikke at svie.
Mette. skriver: Det plejer altid at virke her, det er hurtigt også gør det på et skærebræt også over i gryden - så når det slet ikke at svie.
det må prøves for syntes selv jeg er hurtig til at skære dem, men måske er det fordi jeg er så lille jeg har jo hovede helt nede i løgene hihihihihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128