Dumme løg!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

B&J

Maja88 skriver:

når du har pillet skrællet af så en gang under den varme hane

det skal jeg prøve mange tak det lyder nemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Stivdie

B&J skriver:

aahh hader når man skal skære løg mine øjne pisker ned og det sviger jeg hopper og danser og hader hader det men elsker det i maden

er der ikke nogle her inde der har en masse gode råd de vil dele med mig så jeg ikke skal pines hvergang jeg skal skrælle løg

Kontaktlinser er den sikre vej! Jeg tuder også som pisket hvis jeg har briller på, men med kontaktlinserne mærker jeg ikke noget overhovedet! Men det er nok at gå lidt vidt for et par løg Jeg har endnu ikke fundet andet, der virker, men mine erfaringer taget i betragtning, tror jeg, at du skal prøve dykkerbrillerne Om ikke andet får din kæreste sig da et godt grin!

Anmeld

3. september 2012

B&J

Stivdie skriver:

Kontaktlinser er den sikre vej! Jeg tuder også som pisket hvis jeg har briller på, men med kontaktlinserne mærker jeg ikke noget overhovedet! Men det er nok at gå lidt vidt for et par løg Jeg har endnu ikke fundet andet, der virker, men mine erfaringer taget i betragtning, tror jeg, at du skal prøve dykkerbrillerne Om ikke andet får din kæreste sig da et godt grin!

jaaaa skifter ikke lige mine briller ud med kontaktlinser for løgenes skyld....

hihihihi ja det gør han ellers må jeg også give ham et par så kan vi stå sammen og se dumme ud

Anmeld

3. september 2012

Stivdie

B&J skriver:

jaaaa skifter ikke lige mine briller ud med kontaktlinser for løgenes skyld....

hihihihi ja det gør han ellers må jeg også give ham et par så kan vi stå sammen og se dumme ud

God idé! Hvis I er to til at hakke, så bliver I også meget hurtigere færdige og kan spise dejlig mad med løg!

Anmeld

3. september 2012

2babygirls

B&J skriver:

aahh hader når man skal skære løg mine øjne pisker ned og det sviger jeg hopper og danser og hader hader det men elsker det i maden

er der ikke nogle her inde der har en masse gode råd de vil dele med mig så jeg ikke skal pines hvergang jeg skal skrælle løg

Her er det bedste manden. Så kan han tude og jeg kan stå laaangt væk

Anmeld

3. september 2012

B&J

Stivdie skriver:

God idé! Hvis I er to til at hakke, så bliver I også meget hurtigere færdige og kan spise dejlig mad med løg!

hihiihihihi nemlig men næsten altid mig der gør det fordi jeg er den der kan lave dem finest ....

Anmeld

3. september 2012

B&J

Baby2påvej skriver:

Her er det bedste manden. Så kan han tude og jeg kan stå laaangt væk

hihihihihihi det er også manden der gør det her på nær når de skal være finde så er det mit job men  uhh det er hårdt

Anmeld

3. september 2012

Gravid2012

B&J skriver:

jeg har saadan en lille maskine hvor man putter loeget i, og trykker paa en knap.....

wupti - saa er der hakket loeg...

De er ikke saa dyre, koebte min for 150 kr.

NO TEARS!

Anmeld

3. september 2012

LSM

tænd for vandhanen og stå ved siden af mens du skærer løgene

Anmeld

3. september 2012

B&J

Gravid2012 skriver:

jeg har saadan en lille maskine hvor man putter loeget i, og trykker paa en knap.....

wupti - saa er der hakket loeg...

De er ikke saa dyre, koebte min for 150 kr.

NO TEARS!

hihihihihi det var jo en meget nem løsning uden tåre sådan en skal jeg da vist have fat i troede ikke man kunne få dem lille min mor har en men den er rimelig stor og så træls at gøre ren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.