update :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

morethanperfect

Ej altså hvor er jeg ked af at høre det !! 

Håber for dig hun bliver derinde , bare 4 uger endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Camillos

Masig skriver:

Puha da hvor træls... Hun må da gerne lige blive derinde 3-4 uger endnu... Men ellers skal hun nok klare sig, de holder jo godt øje med jer og har formentlig helt styr på

jae og taak vi håbeer

Anmeld

3. september 2012

Camillos

morethanperfect skriver:

Ej altså hvor er jeg ked af at høre det !! 

Håber for dig hun bliver derinde , bare 4 uger endnu 

tak også mig har brug for lidt held snart smiler

Anmeld

3. september 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

tusind tak søde  vi hepper på hun blir derinde.ellers.er det desværre kejser snit da hun liggeer meget dumt og.ikke har.vendt sig

Øv søde!!!!!
Håber det bedste!!

Anmeld

3. september 2012

Moma

Krydser fingre for at hun bliver derinde nogle uger endnu! Ellers skal det nok gå altsammen.

Varme tanker herfra

Anmeld

3. september 2012

Moma

Krydser fingre for at hun bliver derinde nogle uger endnu! Ellers skal det nok gå altsammen.

Varme tanker herfra

Anmeld

3. september 2012

Camillos

StineW79 skriver:

Krydser finger for at bette pigen bliver derinde lidt endnu! Jeg fik også lungemodner i uge 33. Thea kom i uge 34+ og skreg for fulde hals. Fantastisk når der er noget der virker!! Vh stine

ytak og.ja.ddet er.helt fantastisk vi håber hun bliver.i maven lidt endnu tak for.de.krydsede. fingre

Anmeld

3. september 2012

Camillos

Moma skriver:

Varme tanker herfra

tak

Anmeld

3. september 2012

Camillos

VNB skriver:

ej søde

hvor er det bare rigtig rigtig træls for jer... Har de snakket noget om hvor længe de regner med de kan gå endnu før fødslen går igang?

sender dig 1000 varme tanker og et stort knus!

Det skal nok gå det hele!!!  

jeg kan føde imorgen eller gå over.tid helt an på den vehæmmende medicin synes ikke.den.hæmmer så meget som,den, skal.  og så på min livmoder self. selv for der.går nogle.uger endnu og noget søvn i aften

Anmeld

4. september 2012

Kamulla

derfor skal man reagerer når du havde det som du havde!

men fandme ikke rart.. var selv det hele igennem da jeg var 31+ henne, og lå indlagt i 6 dage på svangergangen... kan lykkeligt fortælle dig at bassen blev så forskrækket at han blev derinde til 40+4.. men næste gang så lov mig at reagere promte istedet trække den ud fordi du mener du er til besvær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.