update :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. september 2012

Camillos

nu har lægen  været her. jm fra i nat havde jo ret. hun skønnede mig.til at have 1.5 til 2 cm livmoderhals i nat. nu fik jeg konstateret til.scanning der kun er 1 cm tilbage så jeg skal ligge her flere dage have lungemodner til lillepigen og.vehæmmende medicin. jeg har fået kørt strimmel idag og der var max 10 minutter imellem hver plukkeve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Frk-Lotusblomst

Camillos skriver:

nu har lægen  været her. jm fra i nat havde jo ret. hun skønnede mig.til at have 1.5 til 2 cm livmoderhals i nat. nu fik jeg konstateret til.scanning der kun er 1 cm tilbage så jeg skal ligge her flere dage have lungemodner til lillepigen og.vehæmmende medicin. jeg har fået kørt strimmel idag og der var max 10 minutter imellem hver plukkeve.

For katten da også søde!
Men godt i er under observation!

Hun skal nok blive derinde lidt endnu!!!! Det beder jeg til!!!

Kæmpe knus herfra!

Anmeld

3. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Krydser finger for at bette pigen bliver derinde lidt endnu! Jeg fik også lungemodner i uge 33. Thea kom i uge 34+ og skreg for fulde hals. Fantastisk når der er noget der virker!! Vh stine

Anmeld

3. september 2012

VNB

Camillos skriver:

ej søde

hvor er det bare rigtig rigtig træls for jer... Har de snakket noget om hvor længe de regner med de kan gå endnu før fødslen går igang?

sender dig 1000 varme tanker og et stort knus!

Det skal nok gå det hele!!!  

Anmeld

3. september 2012

Kay

øv øv øv...  men eroverlevelses procenten ik næsten 100% når du er så langt?håbernu lille fisen vælger at blive der inde lidt endnu.... 

Anmeld

3. september 2012

Masig

Camillos skriver:

Puha da hvor træls... Hun må da gerne lige blive derinde 3-4 uger endnu... Men ellers skal hun nok klare sig, de holder jo godt øje med jer og har formentlig helt styr på

Anmeld

3. september 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Årh nej søde det er jeg ked at at høre håber og ber for at din prinsesse bliver derinde i nogle uger endnu  Mine tanker er hos jer og håber alt går godt 

Kæmpe 

Anmeld

3. september 2012

Camillos

Kay skriver:

øv øv øv...  men eroverlevelses procenten ik næsten 100% når du er så langt?håbernu lille fisen vælger at blive der inde lidt endnu.... 

jo den er næste. 100% og det er jeg glAd.for men har ikke lyst til hun kommer nu hun skal lige bages færdig

Anmeld

3. september 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Årh nej søde det er jeg ked at at høre håber og ber for at din prinsesse bliver derinde i nogle uger endnu  Mine tanker er hos jer og håber alt går godt 

Kæmpe 

tak  jeg håber virkelig jegfår,noget søvn i nat.jeg har stadigvæk veer dog ikke så kraftige 7,9,13

Anmeld

3. september 2012

Camillos

Frk-Lotusblomst skriver:

For katten da også søde!
Men godt i er under observation!

Hun skal nok blive derinde lidt endnu!!!! Det beder jeg til!!!

Kæmpe knus herfra!

tusind tak søde  vi hepper på hun blir derinde.ellers.er det desværre kejser snit da hun liggeer meget dumt og.ikke har.vendt sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.