cille22 skriver:
he he ja det er skisme ikke nemt at gå i sådan nogle sko, jeg købte også nogle flotte stiletter, men måtte tage dem af og på hele dagen, da jeg bare fik så avs i fusserne, men sådan går det når man altid har total flade sko på!!!
men tror jeg har fundet en løsning på mine egen sko problemer, min søster har nemlig købt nolge fede sorte pumps fra mizz zixteen eller hvordan det nu staves
... De er bare super nemme at gå i og man bliver ikke det mindste ømme i fusserne, der er bare lige et problem PRISEN
, de koster 800kr
Jeg skal selv ha´øvet mig, da jeg har købt højhælet sko til den 20juni hvor vi skal have barnedåb og kirkelig velsigenelse...
mvh cecilie
Ja man må lide for skønheden

Tror også det er meget godt at jeg skal have det på til en konfirmation hvor man sidder meget ned og ikke til et bryllup el. hvor man skal danse en masse! Men tænker at jeg må have fat i noget af det der mirakel vabelplaster just in case

Jeg tror hellere jeg vil give 800 for et par jeg kan bruge rigtig meget og går godt i, end mindre for et par jeg ikke kan holde ud at have på!!
Anmeld