Spærring af dankort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.251 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. maj 2009

Miss BananaHammock

Hej allesammen

Jeg har lavet den klassiske og trykket forkert pinkode 3 gange i træk og nu er mit kort spærret. Flot Nena   Men mit spørgsmål er så:
Skal jeg til at have nyt kort? Eller får jeg bare en ny pinkode tilsendt når jeg kontakter banken i morgen?

Håber der er nogen der kan hjælpe en tosse som mig, der ikke kan holde styr på alle de koder jeg efterhånden skal gå og huske på. 

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nena skriver:

Hej allesammen

Jeg har lavet den klassiske og trykket forkert pinkode 3 gange i træk og nu er mit kort spærret. Flot Nena   Men mit spørgsmål er så:
Skal jeg til at have nyt kort? Eller får jeg bare en ny pinkode tilsendt når jeg kontakter banken i morgen?

Håber der er nogen der kan hjælpe en tosse som mig, der ikke kan holde styr på alle de koder jeg efterhånden skal gå og huske på. 

Knus 

det kan ske for selv den bedste...
Tror bare du får en ny kode.. kunne ikke forestille mig andet!
knus

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

det kan ske for selv den bedste...
Tror bare du får en ny kode.. kunne ikke forestille mig andet!
knus

pyhh... det er knap så besværgligt så!!   Det positive er dog at madkontoen måtte betale for mine nye stiletter! Hi Hi 

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

Nena skriver:

pyhh... det er knap så besværgligt så!!   Det positive er dog at madkontoen måtte betale for mine nye stiletter! Hi Hi 

hahaha!!! det er altid godt.. er de fine?

Anmeld

18. maj 2009

Fam. Munkholm

Jeg er også kkommet til det, der gik jeg i ind i min bank og sagde at jeg var kommet til at trykke forkert så åbnede banken mit kort igen..

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

hahaha!!! det er altid godt.. er de fine?

De er super fine. Måske også mere et par pumps end stiletter... (har ikke helt styr på hvordan sko sættes i kategorier) 

SKal have dem på til konfirmation på torsdag. Har købt en sort inwear kjole, der er super enkel også skal jeg have et sort lædder bælte på der bindes lige under barmen. Så det skal nok blive fint 

Elsker sko fra bianco. Synes de har så mange fine også er de ofte ikke særlig dyre!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Fam. Munkholm skriver:

Jeg er også kkommet til det, der gik jeg i ind i min bank og sagde at jeg var kommet til at trykke forkert så åbnede banken mit kort igen..

Så du beholdte bare din gamle pinkode??

Anmeld

18. maj 2009

Moderator

Nena skriver:

De er super fine. Måske også mere et par pumps end stiletter... (har ikke helt styr på hvordan sko sættes i kategorier) 

SKal have dem på til konfirmation på torsdag. Har købt en sort inwear kjole, der er super enkel også skal jeg have et sort lædder bælte på der bindes lige under barmen. Så det skal nok blive fint 

Elsker sko fra bianco. Synes de har så mange fine også er de ofte ikke særlig dyre!

DE er fede!!!!
Så bliver du bare lækker smækker til konfirmation!?

Anmeld

18. maj 2009

Miss BananaHammock

Caroline86 skriver:

DE er fede!!!!
Så bliver du bare lækker smækker til konfirmation!?

Jeps. Og så kostede de kun 400kr. Lige til at overkomme :-)

Anmeld

18. maj 2009

stumpen-89

Ja, bare ring til din bank, så lukker de det op med det samme. gjorde de i hvert fald hos min veninde.

Hvilken bank har du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.