update på 33+3 slemme plukveer 3.dage av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Åh søde  Hvor ér det dog godt de har beholdt dig og undersøger dig ordentligt!!

ja det var bestemt.tiltrængt   har kun 1 cm livmoderhals tilbage også. så jeg har fået lungemodner og ligger med vehæmmende medicin de mener jegvar tæt/er tæt på at gå i fødsel. jeg vil bare hjem må knapt gå på wc i riciko for atføde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

ja det var bestemt.tiltrængt   har kun 1 cm livmoderhals tilbage også. så jeg har fået lungemodner og ligger med vehæmmende medicin de mener jegvar tæt/er tæt på at gå i fødsel. jeg vil bare hjem må knapt gå på wc i riciko for atføde.

alt hvad jeg kan for at det går som det skal!

Og det er godt du er indlagt selvom jeg godt ved det er forfærdeligt at ligge på sygehuset men, det er til jeres fordel!

Anmeld

3. september 2012

Tanja1234

Camillos skriver:

Puha en omgang du der er rendt ind i.

Jeg håber at det hele kommer til at gå godt. Men jeg vil da gerne lige gøre hvad jeg kan for at tilføje lidt positivt  Min datter er født 33+6 og selvom hun (af anden årsag end at være født for tidligt) var meget syg da hun blev født, så var vi hjemme efter bare 3 uger med en helt rask og normalt fungerende pige.

Mit vand gik i uge 16 og jeg var reelt i fødsel men det lykkedes mig at gå helt til de 33+6 - Så mirakler og meget mere er bestemt muligt

Krydser alt hvad jeg har for at det vil gå jer rigtig godt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.