update på 33+3 slemme plukveer 3.dage av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

Kan man gøre noget mod plukkeveer ? Eller hvordan..

Altså sådan får at de jo ikke ender med at sætte gang i en egentlig fødsel? hun må jo gerne lige få et par uger mere

jeg ved det faktisk ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

christina92

Camillos skriver:

jeg ved det faktisk ikke? 

Men mon ikke det er det de har tænkt sig at fortælle dig så, altså når de engang har tænkt sig at informere dig

Anmeld

3. september 2012

Camillos

christina92 skriver:

Men mon ikke det er det de har tænkt sig at fortælle dig så, altså når de engang har tænkt sig at informere dig

jo det håber jeg da 

Anmeld

3. september 2012

christina92

Camillos skriver:

jo det håber jeg da 

Håber jeg også!

Anmeld

3. september 2012

babymus77

Krydser for baby blir derinde lige lidt endnu ;-)kramm 

Anmeld

3. september 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Krydser for baby blir derinde lige lidt endnu ;-)kramm 

tak

Anmeld

3. september 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg vil så berolige dig lidt,for når din JM har mærket 15-20mm cervix,er den langt længere,da din JM kun kan mærke den udevendigdel af cervix,og ikke den indevendig,og netop fordi den er målt ved GU til 15-20 mm,vælger langt de fleste læger ikke at scanne,da der formentlig ikke er nogen fare på færde.

Om 1 uge vil de ingengang gøre noget,for at stoppe en evt. fødsel.

Jeg har i min 1.graviditet haft plukveer + modningsveer fra uge 20 af,i uge 34 var cervix udslettet,og jeg var 1,5 cm åben,men jeg fødte først i 41+3 ved igangsættelse.

2.gang havde jeg kraftige og hyppige plukveer + modningsveer fra uge 17 af,og selv om cervix i uge 32 kun var 13 mm,og begyndende åbning indefra,var cervix stadig 13 mm ved en scanning i uge 35+6,hvor vores datter af anden årsag blev født ved AKS,men overlægen mente helt bestemt,at jeg ville gå tiden ud.

Så plukveer og lettere afkortet livmoderhals,behøver heldigvis ikke betyde for tidligt fødsel. 

Anmeld

3. september 2012

Camillos

mea skriver:

Jeg vil så berolige dig lidt,for når din JM har mærket 15-20mm cervix,er den langt længere,da din JM kun kan mærke den udevendigdel af cervix,og ikke den indevendig,og netop fordi den er målt ved GU til 15-20 mm,vælger langt de fleste læger ikke at scanne,da der formentlig ikke er nogen fare på færde.

Om 1 uge vil de ingengang gøre noget,for at stoppe en evt. fødsel.

Jeg har i min 1.graviditet haft plukveer + modningsveer fra uge 20 af,i uge 34 var cervix udslettet,og jeg var 1,5 cm åben,men jeg fødte først i 41+3 ved igangsættelse.

2.gang havde jeg kraftige og hyppige plukveer + modningsveer fra uge 17 af,og selv om cervix i uge 32 kun var 13 mm,og begyndende åbning indefra,var cervix stadig 13 mm ved en scanning i uge 35+6,hvor vores datter af anden årsag blev født ved AKS,men overlægen mente helt bestemt,at jeg ville gå tiden ud.

Så plukveer og lettere afkortet livmoderhals,behøver heldigvis ikke betyde for tidligt fødsel. 

jeg håber du har rettak for svar smiler

Anmeld

3. september 2012

UnderCover37

Åh søde  Hvor ér det dog godt de har beholdt dig og undersøger dig ordentligt!!

Anmeld

3. september 2012

Miss Church

Øv hvor er det træls for dig søde! 

Sender dig en masse positive tanker og håber at den lille bebs bliver derinde lidt endnu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.