Milepæle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Miss BananaHammock

ciepige skriver:

Min første var de 8 uger - derefter 12, 18 (køn), 24, 32 og 40. Det er hårdt i starten fordi man så mange milepæle forholdsvis tæt. Håber tiden går bare lidt hurtigere anden gang!  

Næste gang vil jeg i hvert fald prøve, ikke at lave så mange delmål!  

Synes faktisk lidt jeg savner de mange milepæle man havde i starten. Savner ikke usikkerheden, men den lille glæde man havde når man nåede endnu en. Nu er der længe imellem milepælene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

christina92

Jeg har 12, 20, 30, 35, 37 og så termin  Og mangler kun de sidste to

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

christina92 skriver:

Jeg har 12, 20, 30, 35, 37 og så termin  Og mangler kun de sidste to

Fedt at du er så langt

Anmeld

3. september 2012

christina92

Miss BananaHammock skriver:

Fedt at du er så langt

Det er SÅ skønt! Men pludselig skal man også begynde at vende sig til tanken om at maven ikke altid vil være der, så husk endelig at nyd den tykke mave

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

christina92 skriver:

Det er SÅ skønt! Men pludselig skal man også begynde at vende sig til tanken om at maven ikke altid vil være der, så husk endelig at nyd den tykke mave

Hehe - det er rigtigt. Og man skal begynde at vende sig til tanken om at blive moar!

Anmeld

3. september 2012

christina92

Hehe - det er rigtigt. Og man skal begynde at vende sig til tanken om at blive moar!

Ja men det har man jo gjort længe  Men man skal vende sig til at være mor for et barn som er udenfor maven og ikke længere indeni.

Men glæder mig SÅ meget til at se vores skønne datter!!!  Er jo selvf sikker på hun er det skønneste lille væsen som nogensinde er blevet skabt

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

christina92 skriver:

Ja men det har man jo gjort længe  Men man skal vende sig til at være mor for et barn som er udenfor maven og ikke længere indeni.

Men glæder mig SÅ meget til at se vores skønne datter!!!  Er jo selvf sikker på hun er det skønneste lille væsen som nogensinde er blevet skabt

Det er rigtigt! For man er jo rigtig nok også moar mens den bette ligger i maven!

Anmeld

3. september 2012

christina92

Det er rigtigt! For man er jo rigtig nok også moar mens den bette ligger i maven!

Ja man er  Som min kæreste siger, en graviditet er den groveste tyvstart, jeg har været mor i 9 måneder når han bliver far

Han har rigtig læst far på færde

Anmeld

3. september 2012

Miss BananaHammock

christina92 skriver:

Ja man er  Som min kæreste siger, en graviditet er den groveste tyvstart, jeg har været mor i 9 måneder når han bliver far

Han har rigtig læst far på færde

Hehe det har han da fuldstædig ret i!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.